Thursday 1 December 2005

Berikan ku masa ...

Kalau tukar template nih maknanya update, maka aku dah update lag blog nih kan? tahun nih jek dah 2 kali tukar template. Kali nih, template aku amik dari Isnaini.com nih, Indonesian tuh rasanya.. Makasih ya Bung!! .. aku nampak link tuh dari Puan Cheeky yang begitu excellent dengan masakan nya time open house last week. Aku dah mintak resepi godam dari dia, tapi as usual la kan.. aku nih suuuka mintak resepi, tapi kan...nak mencuba tuh ... aduuhhh..tapi Insya Allah, akan keluar gak la Godam dari dapur aku. Dapur yang jarang-jarang berasap tuh..

Dan....jeng jeng jeng!!! bagi mengikuti peredaran zaman dan perkembangan teknologi terkini, kali nih aku dah letak shoutbox kah kah kah!! entah apa2 jek ... nih semua ko punyer pasal la Jamal oii!! kerana ko lah aku letak shoutbox! ecehhh.... sebab nak letak shout box, aku kena la tukar template gak...barulah renovation menyeluruh namanya. Tapi today macam connection closed plak .. entah lah..

Nih nanti kalau aku dah ada update, entry nih kira burn jek lahh...

3 comments:

  1. Iut apel hitam terbalik atau ceri hitam terbalik?
    Atau template ini yg terbalik hehehehe...klela kejem!

    ReplyDelete
  2. KLela: ceri hitam sedap ke? wahh kejem rupanya Klela nih ek?

    Jakbuah: Nasib baik ko x sesat nk ke sini nih..

    ReplyDelete
  3. Anonymous9:58 am

    wahh...wah..lagi sorang blogger tuka template..bagus! cuma aku lebih suka template yg lama..:)

    ReplyDelete

Popular Posts