Thursday 25 September 2008

Siri Berbuka Puasa aku dengan Geng2

Aku pun sama macam delinn, suasana nak raya tu masih lom betul2 wujud dalam diri aku ... tak macam angah tuh yg gi kerja pun terasa macam nak raya, uish mek sujudsss hahaha!


Aku lom citer lagi Siri Berbuka Puasa dengan member2 kan? .. This year, tak banyak pun aku buka kat luar ... most of the weekdays, aku buka ngan family aje ... simple pun simple lah, objektive nak buka ngan family tu Alhamdulillah, tercapai ... tapi, still aku kena gak le bersocial ngan geng2 kan ... sementelah, hubby plak kasik keizinan dan boleh tolong tgk kan anak2 while aku bergossip ngan geng2 ... :-)


Siri berbuka ngan geng, aku mulakan ngan buka kat Zen Midvalley ..aku dah story kan? geng MCC dulu ... geng paling lama sekali dalam hidup aku bergeng ni :-) well, aku ni, kalau dalam group aku ok jek ...cuma when it comes to sorang aje bestfren, ha tang tuh aku tak ada .. and tak reti ... hidup aku, sama ada ramai2 or sorang2. kalau berdua tu, ialah dengan boyfriend yg membawa ke tunang dan akhirnya membawa ke ikatan suami isteri .. :-) opss apa da melalut nih. So, get together dengan MCC geng ni mmg best banget lah sebab banyak stories kan ... nak balik terasa malas aje tapi baliklah.


Then, Last Friday, aku buka dengan Geng2 reban Joe. Tak la ramai sangat yg turn up compared to previous years tapi, muka biasa .. delinn, arc dengan angah maintain ada lah :-) ..OB pun rajin gak ... Coco pun ada .. afdzal pun ada .. siap bawak member yg aku buli lite2 opss!.... ala, ragging sket aje, membawak bahagia gitu ... tempat, macam biasa, Ayam Golek pantai Dalam lah mana lagi kan ... Aku sampai awal sebab aku ada induction course tu kan ... delinn mcm tak caya je aku leh sampai awal ..amboiii ingat selama ni aku jenis suka2 dtg lewat ke? hahahhahaha erk, tapi, aku lom leh buktikan aku jenis sampai awal mandangkan rekod2 aku semua datang lewat kannn ... wakakakaka, bila la nak berubah ni ... Pheww ... bila dah melepak ngan dorang, tau aje lah kannn .. dari satu story ke satu tory .. tak pernah putus stories i tell u .. gelak apatah lagi ... lepas buka lagi galak gelak kitorang .. esp. time merasa kuih raya angah .. wakakaka! kemain sedappp lagi ehhh dorang ni kasik 'komen membina' kat kuih2 angah ... semoga angah lebih bersemangat nak mencuba kuih2 lain :-) kitorang layan borak sampai membawaknak dekat kul 10 rasanya ... itupun arc still lom nak balik..kemain lagi dia ni .. mentang2 LB kat German .. kemain dia ehhhh .... huhuhuu ... aku je lah asyik2 tgk jam aje ... adeh lebih lewat daripada masa jumpa ngan geng MCC ni ... lepas salam2hug2 bagai, masing2 bawak haluan masing2 ..



Then on Sunday, Buka kat Shah Alam, dengan geng2 huband aku masa kat PPP/UITM Sek. 18 Shah Alam. Budak2 tuh junior dia, tapi rapat plak ... aku ok jek follow sbb dah lama pun aku join sekali, sejak aku couple ngan hubby aku, aku kenal dorang .. most of activities, ada je dorang ni.. infact,masa aku kawen, doang2 ni lah pemeriah majlis, kat dua2 belah dorang ada .. i appeciate them so much... sampai sekarang, kat rumah aku .. jam dinding aku adalah hadiah dorang, yg mana kat jarum2 jam tuh, dorang pi lekat nama dorang ... :-) jam tuh dah rosak tapi still aku biar je kat dinding tu .. Dood, Sukun, Berek, Along, pak Lan ngan sukor ...Ngan dorang ni, tahan perut aje lah .. gelak sokmo tak hingat dek lawak2 pedas dorang ekekeke .. Dood ni, dalam2 macam tu, aku suka baca tulisan dia ... Sukun pun sama .. masa mula2 tau dorang ada blog, aku mcm tak caya gitu, dorang ni, yg suka wat lawak ni .. sangat best menulis .. Dood nak kawen raya ni .. Selamat pengantin Baru Dood ... :-)



Then, Monday semalam ni, turn buka puasa ngan Geng Fitos. Lagi sekali kat Midvalley, cuma tempat kat Little Penang Cafe. Aku ni kan, walaupun dah kuar dari fitos, tapi, bila ngan dorang ni, aku salu terasa mcm aku balik semula ke tempat aku ... mcm sooo selesa gitu hang around with these ppl. Mauze, Ede, Zaza, Sol, Diana ngan Shara.. Seronok aje aku dgr citer2 pasal dorang kat ofis, esp. when it comes to gossip pasal users .. hehehee .. oh i missed those days again huhuuh ... tapi, semoga dorang cepat2 live .... walaupun aku dah tak dalam boat itu lagi, aku still rasa ada connection gitu ngan boat itu, so, harapan aku semoga cepat2lah boat itu sampai ke destinasi dengan kejayaan :-) FDS boleh! opss... aku lak poyo nih ... kosser! Kalau buka ngan geng lain lebih banyak melekat aje kat meja and borak .. ngan budak2 ni, kitorang berkesempatan meround2 midvalley, sambil snap2 gitu kan ... well Shara beli camera baru, bila lagi nak merasa kan .. :-) dalam kul 9 lebih gak le baru masing2 beredar balik .. :-)



maka, habis lah Siri Berbuka Puasa aku dengan Geng2 ...This week, turn husband aku plak buka ngan member2 dia, ngan opis dia .. so, kenalah i ols merelakan huhuhu ...


Oh akhirnya, dah nak raya kan? :-)

1 comment:

Popular Posts