Thursday 31 January 2008

Ikatan Kasih

Kad Zura, Kelantan

Kad Alangz, Cheras




(Aku) "Ko tau ada budak baru kat tag?"

(Alangz) "Sapa?"

(aku) "Zure"

(Alangz) "Ye ke?"

(aku) "a ah, pegi lah borak, anak dara tu ekekeke"

(alangz) "ahakss"

(aku)" Nak tgk orangnya? Aku ada address blog dia"

(alangz) "kasik aku"

(aku) "nah (blog ni dah tak wujud lagi ... blog ni wujud sebelum bunga-tulips lagi ... and aku lupa the link, sbb kejap sgt dah tutup...)"

(alangz) "ada gambo dia lah...soft aje orangnya"

(alangz lepas lama sbb tgk blog zure) "aku rasa nak kenal lebih lagi ni"

(aku) "dia datang gegar raya kat umah Budak, pandai2 ler"

"ahaksss"


Ha, gitulah antara intipati perbualan aku dengan Alangz, dalam YM, tatau la alangz ingat ke tak..well that doesnt matter. Masa tu, Zura ialah Zure. dan dia letak plak url dia masa mula2 dia join tag .. lepas tu dia dah tak letak lagi link tu ... link yg ada gambo dia and gambo baby kawan dia ... huhuhu .. lepas tu, bila aku tanya balik, dia dah tukar url jadik bunga-tulip, and now dah tukar lagik jadik wfazura.blogspot.com


Dan episod2 selepas itu ... adalah sejarah paling manis dan indah buat mereka berdua khususnya, dan kepada semua warga reban umumnya ...


Dari mata turun kehati ... jari2 yang menaip bait2 perkenalan lewat alam maya, adalah jari yang sama yang akan menggenggam tangan imam tanda kasih sudah terikat ... jari yang sama yang akan menyarungkan cincin pada hari bahagia mereka berdua ...


kepada Alangz dan Azura,


Selamat pengantin Baru, Sekalung tahniah ... Semoga Kebahagiaan menjadi milik kalian ... sehingga ke akhirnya ...


p/s: aku maybe tak dpt datang, tapi doa aku tetap bersama kalian dan semua hadirin yang datang memeriahkan majlis kalian.


Salam.

3 comments:

  1. Anonymous10:49 am

    hehheheh...pesal aku tatau pasal ni...
    Anyway mekasih fara....

    zure

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:08 pm

    uish korang,
    sunggoh berjasa reban tuh.. hehehhe

    ~arena

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:39 pm

    Wakakkaa...

    Sungguh aku tidak dapat melupakan dialog ittew... :-p

    Tapi, malu siot... awat hang publish kan.. nasib baik citer selanjutnya tidak dinyatakan... wakakkakaa

    Thanks fara...

    ReplyDelete

Popular Posts