Thursday 31 January 2008

Hensem

Bila bapak dia keluar dari kedai gunting rambut, kata2 Lydia ialah ..


"Ya Allah (ofkos dia sebut owohh), Hensemnya bapak dah potong rambut!"


diikuti dengan jawapan bapak dia,


"memang bapak hensem"


Well, dah lama aku membebel kat laki aku suh dia gunting rambut. Rambut dia kan jenis keriting .. panjang sikit dah nampak serabut jek aku tengok ... pastu, ada hati suh aku belek2 rambut dia, suh carik rambut putih ... aku kata kat dia, selagi tak gunting rambut, aku malas nak belek2 rambut dia yang tebal itu ... Lagipun aku kata kat dia, sejak dia dah tak kerja kat Dunlop, dah tak ada pun rambut putih .. huhuhu ...


Bila dia dapat call for interview, barulah pegi kedai gunting tu ...



The interview was yesterday at Subang Jaya, itu HQ, kilang kat Port Klang and Nilai ... it went well kata husband aku ... berdoa ajelah .. mudah mudahan ada rezeki dia ... and hopefully banyak lagilah calls for interview dalam waktu2 terdekat nih ... Amin ..



Bila dia balik dari interview dan tukar baju, Lydia kata jangan lah tukar baju hensem tu bapak. Well, lama sangat kot dia tak nampak bapak dia pakai formal.

2 comments:

  1. Anonymous12:07 pm

    cutenyer dia cakap owowohh tu hehe.. aku dapat bayangkan...

    ReplyDelete
  2. adorable nyerr lydia.....
    fara, dont worry, rezeki baby insyaAllah...
    nanti dah bersalin jgn lupa bgtau tau..

    ReplyDelete

Popular Posts