Tuesday 29 January 2008

Few Updates

To update, semalam another pregnancy checkup with Dr. Norleen. As planned, buat Cardiotocography (CTG), nak check whether dah ada contraction. Buat tu in 15 mins, and there was no sign of contraction. Tapi aktif sangat baby ... 10 major movements in 15 mins .. Alhamdulillah ..


Lepas tu doktor tanya whether aku nak proceed dengan Pelvik Assessment, nak check if laluan dah bukak .. aku kata not yet la doctor .. aku rasa OK lagi and belum rasa nak bersalin pun ... So doctor set kan the following check up before Chinese New Year ... :-)


This week rasa bukan minggu bekerja jek .. Selang sehari aku cuti. Semalam aku cuti, hari ni kerja, esok aku cuti lagi, then Friday Public Holiday. Sengaja aku buat macam tu ... one of the reason is nak jimatkan duit minyak lah ... hehehe .. kalau dah hari2 husband aku hantar, then petang ambik plak ... terasa betul minyak tu turun .. adeh! nak drive sendiri dah tak larat plak ... so nasib baik aku ada banyak gak balance cuti last year .. so aku ambik la sikit2 ... Kerja pun dah tak sesibuk dua tiga bulan lepas ...


aku tatau nak update apa lagik, ada pic2 yg aku saja2 amik ... so aku kasik tunjuk gambo lak la eh ..Ha, itulah hasilnya .. bosan2 petang2 ... konon2 nak wat kudapan petang2 sambil tgk TV le kan ... datang Lydia, sibuk nak menggolek2 tepong tuh ... wakakkaka!!! jangan ditanya mcm mana rasanya .. inti keledek sedap, tapi kulit mcm liat plak wakakkaka ... tgk tuh aku kelepet, kasar giler nampak sangat jarang2 buat huhuhu!!!Itu, kereta aku sebelom dan selepas cat depan ... lepas aku langgar lori, kereta aku tukar bonet depan, pastu tak cat2 .. last weekend, sekali lagi depan kereta kena heret ngan kepala lori ... bumper plak kena tukar ... weekend semalam ni, laki aku fedup, terus la dia bawak gi kedai, cat terus ... dah, macam baruu jek kereta i ols ... tapi terus nipis lah poket .. konon nak jimat ... tak kuar rumah sbb takmo belanja yg tak perlu ... sampaikan karipap pon buat sendiri wakakakka!!! tapi dah mmg bukan rezeki kan ... so redha aje lah .. kalau cantik pun, kereta aku gak ... kan?


OK lah dulu ...

1 comment:

  1. Amacam Hamid interview semalam, ada bagus kaaaaaaaaa

    ReplyDelete

Popular Posts