Friday 18 January 2008

Memang nak kena ni!!!!!

adoiii ... LB! suka tau kasik aku stress suh wat tag ... pastu nk kena kasik tau fact pasal aku ... 8 plak tu?????????? makcik geleng2 kepala niiii ... tapi takmo la aku tangguh2 ... satu, sebab LB dah warning (ngelat dia ni, baru jek tag dah kasik reminder ... dah la bukan soft reminder pon!) ..satu lagi, aku ni kang tangguh2 dibuatnya aku sakit2 weekend ni ke .. kan kempunan plak LB nk bzbody pasal hal aku wakakkakakakk!!!! so aku buat la gak, ngan harapan, leh la aku bersalin dengan aman ... huhuhuhu ... tapi ngelat tauu ... apsl ko tak tag aku yg soklan byk gilos tuh, at least ada lah guide dia, tak le open ended mcm nih ... apa2 jek tauuu ... so mek perah la otak kejap, mentara tunggu suami terchenta sampai nih ... dah nama pon random kan .. mana yg aku terfikir la ek... takder la terpalu fact kot sbb nak tangkap muat ... opsss.. ok ok terus ajer kita ke fakta2 berikut ehhh ...



Pertama, Aku ni sangat kuat emosi orangnyer .... especially part2 ke arah kesedihan ... huhuhu ... semua pon boleh membawak kesedihan kepada aku ... even kepantasan perkembangan teknologi pun menjadikkan aku sedih ... serious nih ... contohnya, weekend semalam, masa tgk Buletin Utama, ada news pasal Pana*Sonic launch new product, videocam yg sangat kecik .. dengan kualiti yg sangat besar ... tiba2 aku rasa sedih .. aku sedih mengenangkan cabaran yang bakal anak2 aku lalui in the future ... boleh ke dorang cope? dan, actually boleh ke aku cope dengan perkembangan anak2 aku nanti ... adeh!



Ke-Empat, Aku suka shopping - bukan pada waktu jualan murah. No explaination for that. maybe not now. maybe kebetulan masa sale aku x de duit .. atau maybe aku jenis suka barang2 new arrival, walaupun new arrival kat pasar malam aje ekekeke ...



Ke-Lima, Aku ada 2 vacation club memberships. Ala, yang timeshare tuh le ... satu tuh Berjaya Vacation Club, satu lagik Leisure Holidays .. and yang best tu, dua2 tuh, aku baru pakai sekali kot, sepanjang dah lebih 5 tahun aku join .. ekekeke .. bayar free2 aje kannn ... bila nk cuti2, sama ada tak der kosong, ataupun aku x gi tempat yg dia tak der provide hotel ... (urrmmm.. daripada fact ke-2 dan ke-5, nampak mcm aku nih jenis tak sayang duit kan??? ishhh)



Ke-Tujuh, Aku tak ada tulisan sendiri ... tulisan aku bertukar ikut keadaan, ikut pen, ikut kertas, dan ikut orang2 yang berada di sekeliling aku ... aku tend to copy other ppl's handwriting, end up, aku x de tulisan aku sendiri ... huhuhu ..



Ke-lapan, Aku suka sangat mengeluarkan kata2 yang buat orang suka dengar, faham ke? bermulut manis ke eh? i know thats not good .. tapi well, thats me. Aku, seboleh2nya, carik positif side utk benda2 yg negative sebelom keluarkan kata2 kat orang .. supaya sedap telinga dia mendengar nya ... susah nak explain .. tapi contohnya, kalau ada member aku tengah gaduh ngan bopren dia ... dan masa tu dia sangat menyampah ngan bopren dia, dan dia kutuk giler2 bopren dia ... aku tetap tak berani gak join dia kutuk2 tu .. aku dengar, and kadang2 aku menyebelahi bopren dia plak... wakakaka! sebab, aku rasa masa gaduh aje dia mcm tu, and aku takut kalau aku pon kutuk2, she might not like it coz afterall, its her bopren we were talking about ... pada aku, dia je ada hak utk kutuk bopren dia .. gitu lah pada aku ... ekekekke same concept goes to other matters la kekdahnyer ... paham? tak paham? nevermind!!!



OK, dah 8 kan?. ekekekke ....



Salam ...

3 comments:

  1. Wei, its monday and you still owe me wakakakakakakakakaakak

    ReplyDelete
  2. CHEHHHHHHHHHH MENGELAT

    MANA CUKUP LAPAN

    ReplyDelete

Popular Posts