Monday 17 October 2005

TAGGED!!

Noha dan Ija ... korang tagged aku .. Ija nak mintak 5, Noha nak mintak 7 ... so aku amik yg rendah lah.. 5 jek .. Antara Noha punyer ngan Ija punyer ada yang tak sama.. gua tambah je la ek? so ni la hasil dia ..

5 things that scare me -
1. Tempat sempit dan gelap
2. Compliments
3. Fitnah
4. Pokok buluh (misteriiii)
5. Ombak ganas dan segala bencana alam

5 things i like the most
1. My house (rumah time kecik2, dan umah sekarang)
2. Chatting .. real or online
3. Berangan
4. Reading… novel (sama la kita Noha, so apa latest novel yg u br baca, as for me, la nih tgh baca ‘Yang Terindah’ malay novel, kureng sket lah)
5. Shopping time bukan waktu sale

5 most important thins in my room
1. Husband
2. cermin
3. Jam
4. Laptop
5. toilet with water supply

5 random facts about me
1. afraid of using escalators esp. kat LRT masjid Jamek n Ampang Park
2. Suka Nyanyi kuat2 dalam kereta sengsorang
3. Unpredictable
4. Tak pandai mengampu
5. Suka segala2 yang ber’mee’, mee bandung, mee hailam, mee sup, mee jawa, mee rebus stulang, meetiaw kantonis, mee sizzling ..blablabla

5 things i plan to do before i die
1. Dapat anak lelaki
2. Dapat wat majlis anak khatam Quran
3. Dapat wat majlis anak khatan
4. Dapat wat majlis kawin anak
5. Dapat tgk cucu

5 things i can do
1. Wake up all nite baca buku citer (ni tiru Noha, tapi that is true fact of mine too)
2. gerakkan telinga alone
3. Bloghop dan baca blog orang sampai sakit belakang (tiru Noha gak..eshhh sama je, nk wat camner kan..)
4. tukar different style of handwritings
5. Watching korean serial drama nonstop .. jenis tak sabo nk tunggu besok.
6. Tak pergi member pre sales kat sogo yg org claim murah gila babannnn

5 things i cant do
1. Naik roller coaster
2. Masuk Fear Factor
3. Tido sepanjang hari
4. Tak surf internet/bloghop
5. Tak balik kampung time raya puasa

5 words i say the most
1. ek eleh…
2. ye la tu..
3. ish kau nii..
4. fuiyo!!!
5. banyak laaa ..


5 celeb crushes
1. Man Bai (masa darjah 6)
2. Leon Lai (masa form 2/3)
3. Johnny Depp
4. Rano Karno
5. ????? (tunggu husband aku kot jadik celebrity)

5 people i'll love to see doing this
… entah lah…aku tak rasa benda2 nih patut paksa2 …tapi otak aku nih tingin betul nk pekena member2

apa kata? Mus? Elin? Jamal? Miedah? … nak sahut tak?

Yang gua tak sebut, aku takmo kacau korang … esp. adik aku tuh, baik ko plan project ko yg lebih penting tuhhh…

No comments:

Post a Comment

Popular Posts