Wednesday 5 October 2005

Hari pertama (hari, bukan malam *wink*)

...

Sepanjang ingatan aku, tak der apa sangat lah kenangan2 hebat dalam bulan Ramadan yang lepas2 ... semua sama rata ajer manisnya. Agaknya aku lupa dah kot (sebab sama manis, tak extra, tu yang lupa tu)

Tahun ni tak tau la lagi. Tapi ada ucapan tahniah pulak tahun ni.

Untuk member sorang ni, MYN ni, tahniahlah...she has made it! (terserlah ke'umi'an kau dengan imej skang nih)

Aku segar lagi hari ni, ala, standard la 1st day puasa...ok je lagi, try la dua tiga minggu nanti...kalau tak melepek jer kat meja, sure semayang zohor ke asar lama gilerss (lama kat surau..projek sambung mimpi punyer pasal)

Aku ingatkan nak kurangkan aktiviti chatting kat YM .. so lambat je baru aku login YM tu .. tapi mana tahan beb! kurang cerialah muka aku kalau ikon YM tu tak tunjuk kaler kuning keemasan tu. Putih je, pucat rasanya hidup aku nanti. So aku login gak lah, buat syarat (kononnnn) Kan elok kurangkan bercakap dalam bulan puasa (sebenarnya dalam semua bulan, biasalah...salu je take things for granted, bila puasa jer baru nk berubah, padahal sepatutnya tak mcm tu) , So, aku ni rasanya mmg lah tak der la berborak jer kerjanya, tapi, itu luaran beb luaran...kalau tgk virtually, tu diaaaa... boleh dikira ngan jari lah baper saat jer la keyboard aku senyap dari diketuk ketuk.. adeh!

So bila aku dah tak login YM, waktu terluang (yang banyak) tu mula la aku dok merayau2 la kat blog orang ... dah tu, semua blog plak kebanyakkannya dah letak tagboard la, shoutbox la dan kawasan2 yang sewaktu dengannya (baper jam pagi nk bukak posa ni?) ... So aku kan biasanya mmg ramah tamah, mula la nk jugak bersuara ... tu yang last2 resultnya sama je - aku tetap chat.

kat blog budak yang aku baru jenguk 1st time, ada dia mintak tolong orang tolong dia change himself. Aku takder komen apa, sebabnya aku pun dalam proses nak change. Cuma proses perubahan aku ni byk sgt procedure kot. Tu yang result tak capai2.

"For things to change, U must change first" (MYN-mcm kenal tak?)

Chow.

1 comment:

  1. Anonymous3:24 pm

    alhamdullilah.. eh ko nie, susah2 ajer... aku pon cam penah dgr, kalu x silap from Dr Lawrence.. sama2 lah kita cuba memperbaiki diri..

    ReplyDelete

Popular Posts