Friday 31 March 2006

Sejenak Seringkas Lalu

...
Haaa Chummmm!!!! huh! berhabuk bersarang blog aku ni. Sampai terbersin .. :-)

Tapi aku tak de apa nak diupdate. Hidup aku diselubungi kesibukan yang tak bertepi.

Tapi, aku sebenarnya happy dengan kesibukan aku ni. Rasa penuh hidup aku. Macam orang gila aku rasa, sebab aku happy stress banyak kerja, aku happy kena sembur dek client, rasa semua yang tak bagus tuh aku senang2 aje absorb. Tak payah fikir panjang, aku tau kenapa aku happy. Sebab masa aku terisi, dengan sebenar2 isian. Penuh rasanya waktu2 yang dah terlalu lama kosong terluang...

Cuma blogging activity jadi limited. Yang tu aje aku tak suka. Itupun sebab kat rumah takder internet connection. Kalau tak, boleh jugak aku seimbangkan antara tiga commitment ni. Family, Office and blogging ... hahahha ... Wah, macam hebat aje bunyinya ...

Now aku blogging kat office, di malam Sabtu ... Opss .. bukan aku stay kat office sebab busy, busy tu dah lega sikit dah dengan submission awal pagi tadi... tapi, malam ni ada kenduri doa selamat kat office ... officewarming bersekali dengan kenduri sempena start new project. So, hidung aku ni dah disuapkan dengan aroma-aroma sajian yang bakal dijamu nanti. Otak pun dah dapat isyarat hidung dan memberi isyarat pulak kat perut ... lapaarrrr!!!!

Esok, lusa, tulat dan langkat aku bercuti. Tiket dah beli lama, tapi baru sejam tadi aku reserve hotel. Yang lain-lain aku tak terplan lagi. Just wait and see lah macam mana kat sana nanti. So, sampai jumpa lagi masa bila aku dah balik nanti aje, itupun kalau aku still boleh mencuri2 masa terluang.

Peace!

6 comments:

  1. laaa patutlah ternampak kat yahoo (walaupun memalam buta kat sana tuh) :-)

    selamat bercuti

    ReplyDelete
  2. ko jadi g KK ker? selamat bercuti yer...weekend ni aku balik BP pastu on sun/mon maybe g JB...xmo kim salam org sana ker?kekeke kang jenuh lak aku asal jmpa org nk sampaikn salam ko.

    ReplyDelete
  3. weh, abih dah cuti tu.. cukup2 le cuti! kehkehkeh.. bila nak cite pasal percutian ni?

    ReplyDelete
  4. Anonymous4:36 pm

    seronoknya bercuti, jgn lupa update dlm blog yek..

    kalau nak guna streamyx, call aku la fara, my hubby is TM authorised reseller, jadi bole la sign up ngan kitaorg. call me at 013-7708355

    ReplyDelete
  5. Alo sis, selamat bercuti..
    aku pon busy yg amats skang nih...tapi curik2 jugak update biasalah blogger tegar..

    ReplyDelete
  6. Anonymous5:54 pm

    bagusla kompeni ko. Siap buat kenduri doa selamat lagik untuk officewarming and start projek baru.

    Nanti update la dengan cerita2 pegi bercuti. Mesti best kan? Banyak tak beli mutiara nanti agaknye tu?

    ReplyDelete

Popular Posts