Sunday 26 March 2006

Saturday! Saturday!

****

Saturday dari rumah MIL, balik rumah buat apa yg patut kat rumah yang dah lama tinggal sebab asyik tidur umah MIL ...
Siap2, keluar balik ... Destinasi pertama ke PJ...kilang husband , ...ambik barang dia tertinggal, nak tau apa? sikat tanduk kerbau. Betul ni! Dia kata sikat tuh bagus untuk urut2 kepala sakit, untuk kelumumur dan banyak lagi
Lepas tuh ke Bangunan Ali Bawal, ada warehouse sale barang2 dan pakaian sukan, pergi sebab dah alang2 sampai situ, building tuh kat depan kilang Continental tu je .. tak de apa pun, sempat la beli polarised sunglasses. Bila pakai, semua jadik warna pelangi jek.
Then ke AMcorp Mall, PJ


Cari Visio - nih kes tak mau stay kat office on weekend la, konon2 rajin nak wat kerja kat umah

Dah dapat! anak dara ni sibuk nak bawak beg - aku kasik ke beg plastik CD tuh

Pak!! nak air ilo!!! Habis satu McD dengar jeritan dia

bapak, ammmm ...

Destinasi ke 3

Dietlm PJ Warehouse Sale - ramai sangat manusia, kami borong kellogs corn flakes ngan juices aje ... Tapi, bukan borong mana pun, sebab byknya dah nak expired ... tapi, kalau nak buat party ke, memang berbaloi lah beli banyak2 kat sini.

Lepas tuh ke Carrefour, tapi tak turun sebab Lydia tidur, bapak aje turun beli susu

Then ke Puchong, gi KelambiArts Embroidery and Premium Centre, kedai abang aku, amik design t-shirt untuk kilang husband.

Then ke Jusco Bkt Raja

Then baru balik rumah

Malam ni dah kat rumah MIL balik sebab besok pagi2 (Ahad) nak ke Stadium Shah Alam, car boot sale (tapi skang dah dipanggil Sunday Market sebab sikit aje yang betul2 car boot sale nya)

PENAT!

5 comments:

  1. Aku pun nak carik sikat macam Hamid punya laaaaa....... boleh hilang kelemumur aku nanti

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:44 am

    weiii...penuhnya ujung minggu ko!

    kedai abang ko nak pakai org tak? adik ipar aku expert in embroidery.tapi kilang dia 'mendera' staff,panjang citernya nih, jadi dia tgh cari keje lain. ko nyer email apa ek?

    ko email aku nanti ek, noha_mdsupian@yahoo.com

    ReplyDelete
  3. wah! Lama betul aku xgi car boot sale kat depan stadium shah alam tu..dulu2 masa aku stay kat sect 8 shah alam almost every week (klu xder means aku balik kg or poket tgh kering) aku ada kat situ...menjamu mata....tapi car boot sale shah alam ni xleh pakai harga mahal gak lagi....

    ReplyDelete
  4. hidup bagai kan pentas opera.....

    tak de kena mengena ngan u nya posting :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous2:36 pm

    mana nak carik sikat tanduk kerbau tu yerk fara?

    ReplyDelete

Popular Posts