Tuesday 21 October 2008

Open Houses


Kawan-kawan baru aku tu ... huhuhu .. budak2 lagi dorang nih ...

aku tak ada story le, kejap sangat masa berlalu, aku tak terkejar nak update blog. Bila dah tak puasa, maka tak de la bangun sahur .. so tak ada lah masa nak online kat rumah ... mana taknya, balik rumah je, anak-anak dah berebut2 nak melekat kat aku ... tu belum bapak dorang lagi.. opss! pendek kata, mmg sejak lepas raya ni, susah sangat nak cari time online. Weekend jangan cakap le .. manjang gi open house ...


Cakap pasal Open House, tuh pic aku ngan bebudak kat ofis baru, masa Deepa Raya Celebration Last Friday. Meriah la jugak event tu .. banyak give away, sejak 2 minggu lepas ada mcm2 competition sempena deeparaya .. hadiah pun not bad .. tapi aku just attend the hi-tea event tu le, sbb nak bersosial la kononnya... masa tu le jumpa ramai sket malays ... tapi still, jadik sikit jugak compared to indian ... syok le ada performance2 bagai, tapi yg tak syoknya, masa tarian lagu hindustan, mmg la best sbb mmg india yg menari ... tapi, bila tarian lagu melayu ..aik? india gak menari??? ahaksss .... lain macam plak feel dia .. ermmm .. tgklah tahun depan aku conquer pentas wakakakakkaka! The food was not bad ...


Next time sambung ....

4 comments:

  1. wah.. occay la tuh.. dah ada kawan2.. syoknye.. thn depan ko plak menari kay.. pas tu jgn lupa upload kat sini ..

    ReplyDelete
  2. aku yakin!!! ko pasti berjaya conquer pentas next year ;)

    ReplyDelete
  3. Anonymous3:19 pm

    Woaaa best nyer siap ada deeparaya lagik ... hehehe .. what i miss when i leave haaa ..

    KM

    ReplyDelete
  4. tahun depan kak fara nari lagu india sure gempaq. baru multiculture

    ReplyDelete

Popular Posts