Thursday 23 October 2008

Musim Hujan

Tahniah, untuk kawan-kawan aku,Ellyn dan Anne, on their pregnancy.


Sekarang musim hujan. Hari-hari balik hujan. Aku, nama je naik kereta, tapi ada sehari tu, aku basan mcm orang naik motor plak. actually cermin tingkap kereta aku mcm dah jem, once bukak tak boleh tutup unless ada dua orang tolong pegang and tarik manually. huhuhu! so, last 2 days, aku lupa pasal tu, aku pi gatal bukak masa nak bayar tol .. so terima lah padahnya sebab masa tu hujan lebat giler .. and worse, ada certain part of the road yg banjir .. so bila lori dari arah berlawanan langgar banjir tu ... splashhhh!!!! dah macam aku dilanda ombak besar dalam kereta!!! habissss!!!! hmmm ..


Mudah mudahan ramai lagilah kawan2 aku dpt rezeki, nak2 lagi musim hujan ni kan .. :-)

3 comments:

  1. kereta aku pun mcm tu fara tapi masih boleh ingat le, idak le sampai kena ombak besar kan hehehe

    ReplyDelete
  2. apa kene musim hujan dgn peknen.. heheheh... leh tlg elobarate.. wakaka.. aku bosan nie.. tu yg merapu gak..

    kira abih basah ke dlm keta ko..

    update le lagik blog ko nie..

    ReplyDelete
  3. Heheheh...keta msia normal ler fara. Tu pasal kena prepare smartag je dlm keta.
    Mauze...hujan dgn peknen..takde kena-mengena yg kenanyer hahahah....cuba jawab

    ReplyDelete

Popular Posts