Wednesday 29 April 2009

apa barang emosi berlarutan??

ehem,


emosi aku dah stabil nih ... apa kes nak sedih2 .. biaq pi la sana kat org2 yg menyakiti jiwa ragaku ... aku bangkit nih ... meh aku tunjuk sket kat org2 bahawa aku kuat, macam badang! aku tak biasa maki2 secara terangan .. maybe aku kena mintak tunjuk ajar dari Deo ... maybe aku leh copy paste ayat2 yg dia tujukan kat si puaka dia tuh ahaksss .. tapi mana pergi blog Deo ?? eeeiiii takkan tensi sbb Aril kuar AF kot? aku mmg tensi bila Aril kuar .. Yazid ngan Isma tuh patut kuar dulu ... huhuhu ... Jijo masih tak ska Aril kah??


Kerja kat opis tak busy sangat dah. Aku rasa macam nak carik kerja lain ni. Tak boleh tahan dah nak menahan hati yang tensi dan venci ngan si complete jerk tuh .. wek wek ptuiiiiii!!! ha hamek koh!!! fadan muka ...


Esok ada team mates nih, nama dia Goh, last day ... adeh lagi hilang semangat aku .. dalam team aku ni, ada dua puak .. terang dan gelap. sikit demi sedikit terang sudah hilang ... ekekkeke!


okeh, marah2 aside ..sbb aku dah cool ... cool banget nih ... so jom tukar stori


citer pasal anak2 lah, baru mithali sket ... Lydia nih, sejak sangat pandai membaca .. aku nak update blog depan dia pon payah .. habis dibaca kuat2 .. itu tak per lagik .. yang tensi tu, aku dok chatting pon dia kat belakang dok baca kuat2 ... not that aku chat rahsia negara ke apa .. tapi, probnyer, dia marah bila aku type laju2 sbb dia susah nak catch up ... adoiiii!


idlan, pada aku dia makin hensem lah .. wakakka sorry u ols, anak i ols harus la i ols puji dulu .. alahh budak2 sumer comel hensem dan semua2 yg baik .. idlan lom pandai cakap .. dia cuma pandai sebut "Nak" ... aku salahkan bapaknyer lah yang suka jugak sebut word tuh .. opsss ter 18SX ke?? hampon deknon!



itu pic dari kamera adik aku, pic2 lain sila klik

http://picasaweb.google.com/hamanap/BesdayAliffKe7#

Apa lagi? dah dulu lah ... aku nak titun awal, esok nak gi kerja awal, pastu nak chow awal .. Friday cuti yahuuuu!!!!

5 comments:

  1. Anonymous11:06 am

    ekekekkeke fara ,aku kan dah tak baper layan af dah.., tapi takkleh salahkan pengundi kan..pesal tak undi aril katanya kalau dok rasa kecewa kan..

    err buat masa ni aku leh terima si hafiz , akim, aishah(walau persembahan dia asyik turun naik aje) ke final.
    Isma dah tak baper nak sokong dah, Yazid dah improve sikit so aku oklah dia dok dalam tu lagi,
    afundi afliur aje.. hiks

    opss terpanjang plak.. aku malaih nak buat ulasan konsert kalau peserta kegamaran aku kluar... hihihi
    -ojij-

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:51 am

    anguk.angguk..angggukkkk...sokong fara!!susah camner pun semangat mesti kuat...
    wakame

    ReplyDelete
  3. aku ni...
    tukar url http://lapanhariseminggu.blogspot.com ada masalah keselamatan sikit. hahahaha.... aku ok je sekarang ni sape jadi juara pun tak kisah lantak laaa bukannya kalau jadi juara, aku kena beli album diorang, kan? kalau lagu diorang sedap pun, aku download je lagu diorang. tak rugi sesen pun.

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:45 am

    Fara,

    what happen? sorry coz dah lama tak datang bertandang. things quite buzy lately but still glad we can meet kat umah mauze aritu. anyway apa2 pun be strong k. i know u can bypass all the hurdles.

    -KM-

    ReplyDelete
  5. taniah, dua2 anak ko lawa dan ensem :) mudah2an akan menjadik anak2 yg berjaya dan taat pada Allah, ibu dan bapak dia...

    ReplyDelete

Popular Posts