Sunday 1 June 2008

Welcome June 2008!

June dah sampai!

ingat, start from today, penumpang2 kereta kat belakang pun kena gak pakai seat belt! huhuhu .. ada gak few times aku suh Lydia dok diam2 kat belakang with her seat belt fasten ... adalah dalam 5 minutes dia tahan, lepas tu dia bukak ..ermmm..

Aku suka bulan Jun, sebab bulan June ni bulan kelahiran aku ahaks! dan jugak bulan perkahwinan aku, ahaks! not that i expected something for me this year.. cuma there's something i need to finish off by 7th June .. i hv 7 more days to recollect all the facts, takmo lah lagi bertangguh .. makin lama, makin lupa plak, sedangkan aku dh berniat nak habiskan coz its our story ... oh, i'm talking about Kisah-Kisah yang lom berakhir tu ler dek non! huhuhu! so, insya Allah, by hook or by crook, from today till 7th June nanti, hari2lah aku update blog kot .. huuhuh... (ish seramm.. leh ke ni???i challenge myself!!)

June kali ni best jugak sebab aku akan gi Kuantan. Aku suka Kuantan, tatau kenapa. kalau aku nak kerja yg jauh dari KL, aku akan pilih Kuantan. tatau kenapa. This year, geng2 reban ayam yg mana bapak ayamnyer masih kat US nak buat camping kat Kuantan, kat pantai Balok. Bila aku tau, secara automatik aku terus kata aku akan join. Aku cepat2 bayar katd delinn sebab takmo terguna duit tu kang lari bajet plak. Lepas dah confirmed and bayar, baru aku bgtau husband aku. Huhuhu.. dia paham beno, kalau dah aku kata nk k Kuantan, dia tau sgt le mmg dia kena agree jek. dia tau aku suka kuantan, dia pun tatau kenapa.

pantai balok ni, first time aku pegi, rasanya tahun 1996 kot. masa tu ada 'rehlah', organized by kelas agama kat kolej. masa tu aku amik course REL 202. Aku suka lah balok tuh sebab dia redup and lapang ...

aku suka makan satar kat kuala kemaman tu .. kalau gi kuantan, situ mesti aku tuju. kali ni pun of course aku akan ke situ ... satu kedai tu mg glemer satar dia .. tapi aku suak try kedai2 yg kecik2 yg masuk dalam2 sket ... tapi,kali ni dengarnya Mak Ety dah plan nak ke sana so maybe kali ni aku dptlah mkn satar kuala kemaman free kot.. yes! hahahaha

tak sabar lak nak tunggu 21/22 june ni, nk ke kuantan. tatau kenapa

ok la dulu, idlan dah nangis ...


salam.

1 comment:

  1. wahh layan siot 'itu tak berakhir di situ'! bess gila! sampai epi 11 jer ek? baru nak sambung ker lepas nie?

    sesuai lar k.fara leh jadik writer! wpon dah tau ending citer tuh kan tapik mmg buat rasa nak baca lagik lapan lagik. hehehehe

    ReplyDelete

Popular Posts