Saturday 31 May 2008

Farewell May 2008

lama tak update



ni pun tak leh nak story panjang, tapi before May ends, aku nak tulis something lah ..


22 mei lepas, Mauze, opismate aku selamat melahirkan baby lelaki yg comel ... sampai now aku lom tau nama, manjang tak finalised lagi si mauze nih... ni aku letak gambo baby dia ... mauze ada 3 anak dah walaupun dia muda setahun dari aku ... anak ke dua dia sebaya Lydia and anak ke 3 dia ni sebaya Idlan plak.. huhuu ... mmg topik anak je la kalau borak ngan mauze ... well, aku kena mauze dah dekat 8 tahun, sebab dia pon sama, loyal sgt ngan F*T*s nih ahaksss ...



So Congratulations Mauze and Azam for the newborn!





Masa aku menaip ni, aku kat umah abang ipar aku (abang husband aku).. kat Kulim. Anak dia, cucu sulong MIL bersunat so MIL ajak aku ngan hubby gi melawat .. and ada kenduri doa selamat esok .. dorang tgh bz2 kat dapur tu .. aku leh pulak update blog ... huhuu ... menantu mcm hantu ni la dia ...






Itu Muhammad Anwar Ridwan, anak buah (hubby) aku yang baru jer lepas sunat 2 hari. Kalau tak kerana husband aku sound, dia dah naik beskal dah.. sabar jek la bebudak zaman la ni kan ...



actually tak plan pun nak ke kulim ni ... memula MIL ajak SIL, tapi SIL's hubby takleh cuti so last call husband aku la kena bawak MIL ke sini .. aku OK je bukan aku drive pon .. dalam kereta aku bantai tidoq je pun huhuuh ... lepas isyak bertolak dr Klang, sampai sini kul 3 am kot, sbb ngan sesat2 segala .. huhuuh .. last sekali aku datang umah BIL aku ni, masa Lydia belum uno setahun pun ... Lydia pun lom ingat lagi ...



So bila sampai, Lydia mcm hairan gak ar, dia siap tanya, kita nak tido rumah ni ke mak? huhuuh aku kata iyelah, ni lah rumah abang War (anwar) ...gitu gini, kul 4 lebih baru tido ...



pagi lepas bfast, BIL ajak gi Sg Petani, saja jalan2 gi Jakel yg baru bukak kat situ .. wakakak .. jauh no aku gi jakel apdahal kat KL ada .. ekekeke .. saja la kannn ... sempat gak ar aku merembat 2 helai kain ela, ngan 3 helai tudung ... ahakss! ntah bila la nak hantar gi jahit ... kat rumah ada lagi 3 helai yg beli last year aku lom jahit ...pastu dah la kat rumah tu sumer kaler biru .. tadi pon nak beli biru tapi laki aku siap kata, biru lagi? opss.. aku pon tukar beli yg colorful gitu .. hhuuuhuu ... actually proses pemilihan kain nih tak best sbb aku sakit perut ... pastu toilet cuma ada satu jek .. berzaman nak tunggu ... hilang mood aku nak pilih kain .. tu yg dpt 2 jek ... kalau tak sakit perut, harus lebih dari itu .. ekekeke!



sambung next time ... slow beno nak upload gambo .. letih!






No comments:

Post a Comment

Popular Posts