Saturday 24 May 2008

Jom masuk bab AF sat ...

Malam ni Final Concert AF6 ... huhuhu! tak pernah2 le plak aku nak tulis psl AF nih ... actuallty this season i dont really follow AF diaries .. cuma concert jek i never missed so far ... so bila tak tgk sangat diari, i dont feel really attched to them, not like during AF3 dulu .. mmg sangat le mengikuti segala perkembangan ... sampaikan hampir semua blogs yg tulis pasal AF, aku baca .. kehkehkeh dasyat tak dasyat u ols!


Actually aku ni tengah tgk rerun AF Final COncert tuk AF5. Huhuhu, what special about this concert is because this is the last concert yang ada Aznil ... percaya atau tak, masa aku tgk concert ni dulu, aku nangis gak esp. masa Aizat sang 'Yesterday' and he dedicated that to Aznil ..meleleh gak le aku ekekek.. and percaya atau tak... bila aku tgk rerun ni tadi pun, sempat gak aku rasa sebak wakakakka.. dasar sangat kannnn ...


So, kalau ikut rank aku, antara semua AF, ni lah dia

1. AF3: Banyak sangat drama dalam tuh ... skandal felix/aqma, marsha flirt ngan mawi,reza gaduh ngan idayu, amelia yg DQ ... huhuuh pendek kata mmg full of dramas la kann.. kalau delinn masuk sini pon sure kalah DQ dia ekekek!. Aku suke Mawi, even sampai skang aku still suke mawi ..aku rs dia survivor.


2. AF2: Banyak bakat, aku suker Zahid tapi now tak suke dah .. suke masa tu jek lah


3. AF1: Natural, paling banyak airmata tumpah kat sini kot huhuuh .. ngan masa tu aku pregnant lydia lagik.. masa tuh aku suka Khai, tapi masa ni aku suka Nana plak sbb Nana pon survivor (ke sbb astro kasik dia can kerja kat ERA eh? kalau tak ntah mana2 dia pegi kot ekekek)


4. AF5: aku suka Mila!


dah itu jek... AF4 aku tak tau langsung apa nak rank wakakakka! mcm hilang terus gitu, nasib baik ada Rich yg glams ngan estranged dia ...


AF6, aku pon tak de perasaan gak .. huhuhu ... tapi, aku suka Toi sbb dia cool jek. Suara pun cool je tak de buat2 ... nadia aku x minat lah sbb gaya dia sepesen jek kalau kat pentas .. nubhan aku suka sbb stye dia kat pentas mcm hero2 korea ekekeke ..riz aku suka bila dia menghayati lagu2 balada ... stacy aku biasa2 jek ... suara sedap tapi aku biasa2 jek tak de la suker wakakaka!


paling tak best pasal AF6 ialah lagu2 yg dipilih mmg tak best! lagu2 mendatar jek dikasik.. huhuuh..lagu yg nmpk senang, tapi tak leh nak tunjuk power .. wah!(baca gaya stacy ye ...)


ha, dah habis review aku utk semua AF ... wakakakak! tak reti aku nak review detail2 mcm Jijo ekekek ... dulu, blogger paling aku suka dalam hal2 AF nih is ... ala sapa eh nama dia aku lupa ... dah jadik lawyer kot budak tu .. dulu dia law student kat UiTM .. Jijo, ko tau tak nama dia?? bg tau sket ...

4 comments:

  1. Anonymous8:35 pm

    Bebudak AF yg aku suka semua bukan juara tp masih ada dlm industri.

    Student UiTM tu dah tak tulis psl AF lg.

    ReplyDelete
  2. Dulu-dulu, aku suka Zahid
    skarang, aku suka jugak zahid... sikit-sikit

    dulu... aku suka mawi
    skarang...aku masih suka mawi
    akan datang... aku rasa aku akan suka mawi

    most of all, aku suka DELINN! Dan aku masih SETIA cintakan Jamal Abdillah kekekekeke
    erkk... lari tajuk ke? hahahahahaha

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:52 am

    amboii fara, nak suruh aku komen le tu.. Rasanya ada idea ni, aku pun mcm nak wat entry mcm hang lah... start af 1 aku dah start terjebak dgn sf NI..
    OO mamat tu ada buka blog english lani.. nama dia elkapitan masa dia ulas AF tu..
    -jijo-

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:53 am

    alamak typo sf-> af
    -ojij-

    ReplyDelete

Popular Posts