Thursday 14 June 2012

Setia City Mall, Setia Alam

...sambung entry sebelum ni.. pagi tu kan we ols pegi Paradigm... then balik dari Paradigm.. dah alang2 lalu kat Setia Alam tu.. aku ajak pla hubby singgah Setia City Mall.. satu lagi mall baru... jom tgk gambo je sbb aku x de citer... hahha.. tak de singgah makan pon.. cuma beli teh gong cha je.. wedap giler teh gong .. hari tu aku beli iced tea with pearls, dengan signature Iced Earl Grey Tea with pearls . both less sugar and less ice... sedapp giler esp. yg earl grey tuhh!

kedai2 byk lagi tak bukak... tapi banyak gak yg dah bukak.. department store dia Parkson Grand.. dah mcm KLCC plak.. cuma xde isetan jek.. supermarket dia Urbanfresh.. ok le gak..ada byk branded store.. tapi paling ramai org kerumun ialah brand DAISO wakakakakak!

kalau dtg waktu malam lagi cun sbb kat luar tu bercahaya2 berirama2 dia punya fountain... parking tak free. banyak org parking kat luar padahal kat dalam banyak je parking.. tak paham aku jenis yg tak suka carik dulu.. aku and hubby jenis yg kalau pi memana,, carik gak dulu parking.. and biasanya mesti ada... well. law of attractions..




Senang le nk beli apple product tak payah pegi KLCC hehehe..














 Rehat jap .. melampau nak buyung ni.. sehari 2 malls.. ekekeke...


Comel la kedai ni...

Oleh kerana dekat dgn rumah... lepas pegi ni.. byk kali plak aku ke situ.. sampai la sehari before bersalin pon aku ke sana, pi pekena gong cha lagi.. and aku amik plak green tea,,, lebih sedappp daripada earl grey... slurrpppp!

11 comments:

  1. dasyat ko ek 2 mall sehari ha..ha...

    tahun ni tahun paling sikit aku g mall, sebab nya dah 6 bulan aku tak beli kasut, macam tak ada nafsu gitu ekekkeee...

    ReplyDelete
  2. sukernya kedai miss T tuh sbb ada jual plush toy OWL! kiuttttt

    nampaknyer setia alam lagik bes dari paradigmmm...

    ReplyDelete
  3. balqis - 6 bulan tak beli kasut? so not you! hahaha lain la aku, setahun x beli kasut is normal :D

    Sol, a ah comel kan OWL tuu! a ah aku rasa mcm setia citu mall best slket la KOT..sbb mcm luas.. cuma lighting dia ala2 kelam jek..

    ReplyDelete

Popular Posts