Sunday 22 June 2008

Camping @ Balok, Kuantan

Sampai je, cari pantai sebab sejak pagi dah excited nak ke pantai ...


Idlan, 1st camping in his life :-)

Aku sampai, dalam pukul 4.30 PM. Nasib baik awal lagi ... aku tukar baju siap2 dalam kereta .. cantik jugak tshirt warna merah, dah lama tak ada tshirt warna merah .. mmg meriah dan naik suasana ...aku sampai, dorang tgh lepak2 ... sumer dah ada kecuali Ila ngan hubby.


Masa delinn, angah dengan arc gi beli sata, aku pn join gi main air laut .. as usual, aku x mandi .. sonok aku tgk si Limah mandi manda dengan OB ngan cL. Terima kasih to Alangz yg baik hati jadik babysitter idlan masa aku kat laut ekekeke ... tapi pastu aku bawak gak idlan gi mandi laut .. lydia menjerit2 nanges tak kasik adik dia dibawak ke laut .. huhuhu .. dia punya takut dengan laut dari dulu lm hilang2 lagi ... now dah ok sket tapi still tak nak lepas tangan bapak dia ... huhuhu


Dah kul 6 30 baru le check in kat fantasia resort (not recommended) ... sambung later ...

No comments:

Post a Comment

Popular Posts