Sunday 22 June 2008

MEdSI Test

Berbondong-bondong lah bakal2 cikgu nak ambik ujian MEdSI semalam. Aku tengok, ramai budak2 fresh grad aje ... ada gak le yg baya2 aku tapi x ramai .... bagus betul budak2 fresh grad dah terus nak jadik cikgu .. huhuhu, aku ni dah merasai keperitan nih baru le ada hati nak jadiki cikgu ... well ...


Aku tgk semalam masa exam, bakal2 cikgu lelaki ada la dalam 7 orang kot ... huhuhu ... bukan melayu pulak adalah dalam 2 orang ... huhuhu .. maka yang lain tu, pompuan, melayu .. ekekeke!


Soalan ada 300 semuanya ... more to soalan2 berbentuk personality ... aku rasa, haruslah result aku tuh sanguine kot, sbb sumer yg ke arah friendliness aku kata YA ... huhuuh .. tapi, ada gak yg berbentuk choleric (tulke ejaan ni) aku kata YA ... tatau ar aku ni mcm mana, multiple personality kot huhuhuuh ....


Aku habis awal, tapi bila aku mintak kuar dari exam hall awal, dorang tak kasik ... pelik gak aku ... before exam start, aku ada dengar dia bgtau, tak dibenarkan keluar dalam masa 30 minit lepas exam mula, and 10 minit terakhir sebelom exam habis ... tapi, aku mintak kuar 35 mins lps exam start pon dorang tak kasik ... sava jek laaaaa


LEpas je exam tu ... zasssss! aku bertolak ke Kuantan ..


Now ni aku kat Balok la nih ... aku citer kemudia pasal ni ehh .. now aku nk turun swimming pool join lydia ngan bapak dia .. pastu nak gi join dorang kat camping site .. ahaksss!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts