Tuesday 20 September 2005

Hari ini kau datang riang .. tersenyum buat kusenang ..

Hari ni semuanya berjalan macam biasa-biasa saja. Nak update blog pun rasa mcm tak ada apa yang nak diupdatekan. Oh ya, sajak semalam tu, hubby kata u need to work more on it hahah..tambahkan perisa cewah! (tu dia nak cover rasa bangga kot?). tp he likes it and terpujuk gak dek karangan aku tu. Bagus hubby aku. Sama bagus ngan bini dia. erk?

So sebab semalam dah perah otak bagai nak g*la, today aku jadik malas banget. Rasa malas tu macam sama je macam malasnya kalau kena buat minit mesyuarat. Dah la org pompuan selalu jer kena buat minit mesyuarat? kenapa ek? pelik tapi benar.

Hari ni puasa. Ganti. Itulah, awal2 takmo buat, dah nak tinggal nyawa2 ikan ni baru la terkedek2 nak posa. Dah la tu, lupa plak tu kena ganti baper hari. Dasyat ke tak tu? Rasanya time awal2 Syawal dulu ada gak ganti, sebab husband mmg rajin puasa enam, so ada gak joinned sehari dua - kot. Lupa jugak...Mak aiii teruk tul ingatan aku nih. Banyak sgt mkn bende2 masam ni la jadiknya. Tak organize tul.

Jadinya macam ni la entry aku. Semberono je.

Besok pagi ada presentation. Besok? dulu2, aku pernah gak dengar orang kata kalau 'besok' tu maknanya bukan 'esok'. Tapi sekarang aku belasah je lah. Besok ke Esok ke, janji tomorrow kata orang puteh.

Hari ni aku lapar, tapi happy sangat sangat sangat sangat sangat...dan lagi dan lagi...bila aku happy, rasa mcm nak jerit2 je. jerit2 sambil lompat2 sambil tepuk2 tangan. Lebih kurang mcm tu lah.

Yahoo!!!!!! Yeehaaa!!! yezzerrrr (yazer? - oh no!!) !! yuhuuuu!!! fuiyohhh!!!!!! pehwiiiitt!!!

ha, camtu la gayanya. Gembira tak terkata.

Aku mintak2 la kegembiraan hari ni berterusan ... yeahooooooooooo!!!!

6 comments:

  1. yabedabedoooo... yahooooo.com... walla.com...ye ye....fuhhhh...besssttt.... bzzzzzzzz...aboookittt....hoooolligannnn....tebabo....yeeehaaaa..
    tahniah anda memenangi hati suami anda.... putar lagi, putar lagi mohsin...

    ReplyDelete
  2. Yes... itulah asam garam kehidupan bersuami isteri - ada masam ada manis, ada pahit ada payau... yang penting happy, jangan gaduh-gaduh. salam daripada akak ;-)

    ReplyDelete
  3. Yes... itulah asam garam kehidupan bersuami isteri - ada masam ada manis, ada pahit ada payau... yang penting happy, jangan gaduh-gaduh. salam daripada akak ;-)

    ReplyDelete
  4. fara... ija dah singgah ni...

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:14 pm

    hahaha..tiba2 rasa nak comment la plak kan...selama nie jadik pemerhati PBB jerk..wakakaka..eh bab posa tu mmg tepat kena batang idong ku sindri n sindri lagi..aku pon lupa berapa hari nak kena ganti...samada 7 atau 10..ha tak pelik ker tu 7 atau 10..kalu 7 atau 8 bleh diterima akal lagi la..tapi rasa cam dah ganti awal thn dulu..masa posa 6...tapi yg aku posa 6 tu tahun nie ka tahun lepas..? muahahahaa...aku lagi haru dari ko fara...

    ReplyDelete
  6. Anonymous9:47 am

    ecehh..soulsistah ko mmg haru tuu..aku rasa ko dah ganti abis kot, tp better ko ganti jer lagi 5 hari amik julat jek.

    ReplyDelete

Popular Posts