Friday 30 January 2015

Pot Luck dengan BFFs

Beberapa minggu lepas, BFFs masa kat kolej yayasan pelajaran mara (dulu MARA Community College) dulu datang bertandang ke rumah sempena mek Rose yang balik bercuti dari Melbourne. Lagipun sejak saya pindah rumah, dorang lom bertandang dek kerana masing2 sibuk.. Maklum le bila dh berkeluarga mmg ada jek urusan. Paham sangat!

Alhamdulillah le ramai available utk weekend tu dan mereka OK bila saya sajes ke rumah saya je. Hehehe kelebihan untuk sayalah! Kalau nak keluar mkn kat kedai mmg agak serabut gak ngan anak2 nanti tak fokus nk sembang! Hehehe kalau kat rumah ok lah bebudak buat hal masing2..

Juita cadangkan pot luck saya folo je.. So hari tu meriah food. Juita masak pasta, mek rose bawak KFC, Lyn bawak ayam percik ayamas, farahiyah plak bawak bahan2 utk desert banana split! Yumm!! Saya lak masak mi bandung je.. Sempoi gitu..

Syok bersembang dan berposing sampai tak rasa masa berjalan. Tetiba dorang dh mintak diri nak balik.

Alahai.. Entah bila lah lagi boleh lepak sama mcm tu.. Semoga kami semua diberi kesihatan dan umur panjang untuk berjumpa lagi... Lagi bagus kalau ada rezeki utk pergi ke.Melbourne sama2 melawat mek rose dan hasben omputeh dia hehehe..

Ok jom layan pic. :-)

Layan monopod hehehe...


Layan album, check gegambo lama maza kami kat kolej dulu... 
Pot Luck.. 
Lyn, Jue, myself, Mek Rose
Prepared by Farah
banana split kids version

2 comments:

  1. Replies
    1. Haha biasa la kalo wanita2 berjumpa kan.. Makanan dan posing x leh dipisahkan hahaha

      Delete

Popular Posts