Monday 1 August 2011

1 Ramadan 1432H

Salam Ramadan everyone! puasa ke tak hari ni? Puasa atau tak (atas sebab2 yang diizinkan).. jom kita sama2 berdoa kita tergolong dalam mereka yang mendapat hidayah dalam bulan yang dirahmati ni .. amin .. kepada uols yang kerjanya memerlukan tenaga yang banyak, bersabarlah ye, dalam cuaca yang panas terik sejak akhir2 ni .. aku dpt bayangkan betapa sukarnya nak melalui cabaran lapar dan dahaga kalau bekerja di bawah sinar mentari .. , semoga kita semua tabah.. banyakkan minum pada waktu malam so tak la dehydrate badan tu .. betul ke? :-)

----

Sehari sebelum puasa, aku sempat ke rumah Maza .. meraikan birthday anak sulong dia, Efan yang berumur 6 tahun. Aku tinggalkan rumah yang macam tongkang pecah tu, and zass ke Purta Mahkota .. Seronok dapat jumpa kawan2 masa kat Kuantan dulu. :-) actually ada 2 events tapi aku have to let go event reunion with frends from TIGS atas sebab2 yg tak dapat dielakkan..

sampai kay rumah Maza pon dah almost 5 pm tapi mmg dia wat pon waktu2 gitu and clown pon baru sampai .. so mmg majlis lom mula .. dalam kul 5.30 dah ramai guests and most of them were my friends yang dah lama x jumpa.. syok tgk kawan2 lama :-)

macam-macam ada! from western to local!

yummilicious!

with Lyn and Rosie
BFFs from college back in 1995

Maza, Lyn, me, Rosie, Juita

Iris yang saaaangat gebu, bam bam dan comel!!!
tgk peha dia.. grrrrr..geramm sangat! she reminds me to Lydia masa kecik2 dulu!

Zurin, Hae, Ani, Zetty, Maza, me, Da, Toyon, Rosie, Lyn - pose before left
tak amik pun pics budak2 tgh melayan clown .. but kids mmg enjoy sbb ada magic show, ada banyak dance, ada chicken dance, ada byk games2 lain .. :-) Thanks Maza for the great party!

No comments:

Post a Comment

Popular Posts