Sunday 1 February 2009

kopitiam talk

We were having our early dinner at one of the Kopitiam in tesco when I told dear hubby about my interest in blogging that lately seems to fade.


He said that is because I lead to a boring life.


I was upset to hear that from him. I was wondering if he is indirectly telling me that I am boring him. I was also afraid that he might thinks that I think that he is boring me. Ha, belit tak? And then while feeding Lydia with his Roti Arab Sardin, he continued,


"Dah kan ke awak yang kata, sejak pindah kerja baru, awak punye fokus masa office hour betul2 kat kerja ... so, knowing you .. abg tau lah awak sure boring coz tak leh nk berhu-ha hu-ha sangat except for during your short lunch hour tu ... So maybe sbb tu idea menulis dah tersekat kot ... "

Oh. He knows me well. Very very well.


I smiled at him. and I told him,"OK, saya nak blog pasal ni." and we laughed. At least now I have something to blog.

7 comments:

  1. ha betoi tu, selalu2 lah blog

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:35 pm

    aku sokong tu...rajin2lah update. byk sikit sumber bacaan aku

    royce

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:14 pm

    2,3 menjak ni..keakraban suami isteri "terpancarrr" tak lama lagi jadi abglah idlan tu ya...hehehe..aminnn
    wakame

    ReplyDelete
  4. alaa tuh kejap jek tuh .. nnt dah tak banyak kelija .. blh laa tulis2 citer kat notepad .. pastu post kat blog 3 4 citer .. hahahah

    suka tgk komen pasal "tak lama lagi jadi abglah idlan tuh" .. hehehe

    ReplyDelete
  5. aku dah lama tak berblog. Baru ni aku update blog aku..kekekek..ko jangan ikut jejak langkah ku ini..

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:21 pm

    ala fara, takde citer pon ko update je blog ni.. komen pasal isu semasa ke, pendapat ke.. apa-apa la.. sbb blog ni kan ramai peminat.. heheheh

    ReplyDelete
  7. biler nak update blog ni k.fara?? cameron dah pegi dah

    ReplyDelete

Popular Posts