Wednesday 11 February 2009

hari ini idlan setahun


dia demam since balik dari Cameron last weekend. this is the 1st time he got serious high fever, flu and cough. Please pray he will get well soon.


happy birthday, idlansyah.


-idlan lebih manja dengan aku unlike Lydia yg sangat le obvious anak bapak.
-idlan nmpk mcm lebih pendiam
-pembesaran idlan nampak mcm ikut je step .. senang nak monitor and nak keep track ... semua peringkat dia ada .. dan lebih cepat ... unlike Lydia yg banyak skip2 ... and agak lambat ..except part cakap le Lydia advance.



baru dua anak .. dah nampak personaliti lain2 kan ... kecik2 ok la lagi leh handle .. besar nanti mcm mana lah agaknyer .. harapan dan doa aku, anak2 membesar dengan jati diri yg kuat di mana dan apa jua mereka lakukan.



kerana, kasih sayang aku sama tiada walauu sekelumit beza. kedua2 anak ini adalah rezeki yg aku nantikan ...

i made cupcakes just now for idlan's birthday ... punyer la tak ada bahan yg complete .. mana yg ada jek .. kaler pon lagi2 hijau kuning merah .. next time la aku upload pic ...


.

6 comments:

  1. HAPPY BIRTHDAY IDLAN!! MUAHHH!

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:34 pm

    Happy birthday idlan...

    zure

    ReplyDelete
  3. hepi bedey idlan! sama bedey ngan epan la!

    ReplyDelete
  4. happy birthday idlan..lama dah aku tak follow blog ko ni..lydia pun dah nampak susut skit

    ReplyDelete
  5. Happy bday Idlan!

    wah ganteng sungguh la Idlan.. ;)

    ReplyDelete
  6. Sorry laa idlan, hp auntie ilang tuh pasal miss out idlan nyer besday. Anyway happy belated besday to idlan ... gigi sebijik cam lisa ... hahaha

    ReplyDelete

Popular Posts