Wednesday 28 January 2009

seminggu sekali update

hi,


aku belum pun pergi bercuti ke mana-mana. Last week kerja menimbun. Jumaat aku flat, letih bekerja, plus idlan tak sihat so letih la jugak berjaga malam. aku tak kisah part berjaga malam tu sbb alah bisa tegal biasa kan. Tapi, aku jumpa doktor and bgtau doktor i need rest. letih akal fikiran melebihi letih tubuh badan.


Malamnye, ke rumah MIL. Stay situ smapai Ahad. Then Ahad pagi gerak ke Batu Pahat. Berehat sepuasnyer kat kampung. Adik aku baru beli kamera canon SLR yg dah lama dicita-citakan tu. aku pun amik peluang kelek kamera ke sana sini ngalahkan tuan punyer kamera. Ada jugak aku ke BP Mall, beli anting2 utk Lydia ... anting2 sementara dia tu dah hilang sebelah .. dan dia dah berani nak tukar anting2. dulu dia phobia lepas kena tembak nak tindik tu. kat kedai emas, aku kasik dia 2 pilihan ... nak yg A ke yg B. Aku pakaikan A kat telinga kiri, B kan telinga kanan. Dia selak2 rambut depan cermin, pastu jawab nak yang B. Pandai betul .. B lebih mahal dari yang A. nipis terus wallet bapak. Kalau dia pilih yg A, boleh la jugak aku dapat sebentuk cincin ke kan ... melepas ...


Sampai Klang semula pukul 1 pagi tadi. Turn hubby pulak demam. Tapi dia tak amik MC and malam ni, aku yg masih sakit kepala lite2 ni degil x mau tido ... dok ngadap FB ngan blogs .. :-) Hubby tgk geleng kepala.. aku senyum aje ...


letih juga mata aku tgk entry yg sama je kat blog aku ni. ntah mcm mana angah leh handle. Tapi angah dah rajin plak update 3hari kebelakangan ni. Tercabar siot aku!


Sekian dulu lah. Tak ada apa nak dibebelkan, sekadar mengisi ruang ini. tunggulah mood aku datang, baru update panjang tahap dewa.


Sekian,


Wassalam.

1 comment:

Popular Posts