Wednesday 20 August 2008

Sesi Fotografi ....

Korang,

sneak preview hasil photoshoot last week dah keluar, kat EOG Blog. Klik lah tgk ... before that, aku nak berterima kasih kat Mauze, sebab bermurah hati pinjamkan baju Nurin untuk Lydia pakai masa photoshoot tu .. :-) aku suka sangat baju tu, becoz of the color and also the design menjadikkan pemakainyer kelihatan comel, ayu ..lovely gitu ... lydia plak mmg le tak de gown cantik2.. nak beli tak sempat shopping sbb before tu, aku bz habiskan masa lunch dengan ex-ofismate ...

Pic tu, pelik sikit rasanya cara Lydia senyum tu .. actually, dia excited nampak kerusi tu, tapi, bila Zubye setkan kerusikat atas titi untuk dptkan view cantik, dia tak nak ... last2, dia sendiri angkat kerusi tu and pilih kat mana dia nak pose... sabar aje lah .. rasanya pic tu, awal2 pose kot ... dia mcm kekok gitu ...

Aku sendiri tak sabar nak tgk the rest of the piccas ... aku rasa, sure part2 yg ada muka aku, tak cun jadiknya... memula kan, mmg le aku pasang niat nak melaram gitukan ... ingatkan nak touch up2 ke kan ... adeh! tak sempat dek non! mana nak layan anak dara, mana nak layan anak bujang, mana nak jaga hati bapak budak2 lagi ... adoiii...

Idlan plak, Ya Allah susahnyer nak kasik senyuman dia dirakamkan ... tatau la mcm mana hasilnya tu .. dia kan, bila orang agah, memang le dia ketawa ..tapi sambil ketawa,sambil paling muka gitu, boleh? ala2 pemalu gitu .. oh tidak! sampai habis suara aku dok agah2 dia ..letih! hopefully zubye dapat le capture at least satu pic idlan senyum, cukup lah ...

Lydia plak ... tak habis2 ngan sikap main2 dan buat2 manja mengada2 tu ... eeiii ... memula nak pose, bila dah ready nak snap, tetiba dia ubah position lak ... cakap sket, mulala nak merengek2 .. adoi! mood tak sekata lah budak ni ...yang paling tak larat tu, dia tak mau pun duduk kat tangga2 yg ada semut sikit2 ... nampak kerengga mcm nampak hantu .. nampak rama-rama pun mcm trauma ... nampak nyamuk pun jerit dia leh dengar satu taman ... hmmmm.. dia takut pada semua serangga tak kira la terbang, atau merayap ... taktau la kenapa ... tapi, cara dia takut tu, aku rasa dia tak mengada2.....mcm mmg trauma ...maybe dia trauma kena kejar ayam masa aku dalam pantang idlan tu kot ... hmmmm ...

last2 sbb dah makin petang, nyamuk pun makin banyak ... lydia terus ajak balik, tak nak sambung pose ... adeh, padahal baru je tukar baju .. so banyak pic dia pakai baju pinjam .. ekekeke!


Jom, sapa nak ikut pose!

1 comment:

  1. comel nyaaaa!!!

    muka serius dia tu sebijik rupa mak dia okay!!! heeee geraaammmmm!!

    ReplyDelete

Popular Posts