Saturday 26 July 2008

On Gath @ Ayam Gols

Walaupun pada awalnya aku nak cabut awal drp ofis, so that aku sampai awal kat kedai tuh .. tapi bila bebudak nih dah wat kelas solekan plak, kali ni mauze jadik mangsa, model kelas le ... aku tunggu la kejap kononyer bebudak tuh lepas sesi mekap, nak turun ngeteh ke Jumpa Cafe kekdahnyer ...tapi tunggu punya tunggu, sampai ke sudah dorang x turun2 .. so aku kuar jek memandangkan dah pukul 6.30pm.



aku masuk SMART, pastu masuk NPE ... konfiden giler aku leh sampai kul 7 gitu ... grrr ..rupanya aku silap perkiraan .. bila aku masuk NPE from Sg. Besi, exit ke Pantai Dalam aku x akan jumpa .. melainkan aku ke arah Sg. Besi balik ... aku x perasan pun so aku laju jek bayar tol then terus jek ke arah PJ ... bila dah sampai Jln Klang Lama baru aku perasan ... urgh! so aku pun exit kat sunway ...masuk je federal ... JAMMED GILER!!! aku called Angah warning jgn balik dulu ... huhuhu ..


kul 7.40 kot baru sampai kat situ .... ramai plak attendees kali nih ... maklum le ratu delinn turun kan .. bagus dorang ni, aku sampai jek, sama2 dorang kata, CIKGU!!!! wakakak doa tuh, trima kasih ols! ekekek .. tapi dari kejauhan aku dah nampak kelainan seseorang ittew .. ekekek .. ngan uniform nyer ...aku memula mcm blur jek, siap tanya Kiah, Deo tuh pakai baju pinjam ke... wakakkakaka ... peace 'azrul'!!!!!!!!!! aku ckpkat delinn, cecepat le declare ngan deo tuh ... kan ke rugi kot awek johor kebas kang wakakakak! walaupun awek johor paling hot dah tak available, tapi ada la lagi kot balance2 awek yg suam2 kat JB tuh ... ekekeke ... sebenarnyer aku pun nak cakap ka deo mcm tu jugak, before cowok2 changlun kebas delinn .. ahakss.. itu oraits lagik, kalau cowok US yg kebas delinn, tak ke putih mata deo, seputih baju ko tu??


memandangkan aku sampai lewat, aku sambung je ayam yg dorang dah order and tak habis ... lapar giler so aku makan tanpa pandang kiri kanan .. depan pun aku tak berapa pandang ... Limah dok depan aku, sebelah dia Poii, aku siap x perasan Poii dah 5 bulan pregnant .. huhuhu poii kata kantoii x baca blog dia .. ye lahh .. last aku baca blog dia masa father's day tuh ..ahakss... habis, aku baca blog delinn jek dah habis waktu yg diperuntukkan utk baca blog ekeke...huhuhu...


Yam datang bawak scandal, yg umurnyer setahun jek muda dari aku, yet aku tgk mcm baru umur 25 ols! ahaksss .. dan sungguh sporting menjawab soklan2 bertubi2 drp limah delinn dan aku... yam plak yg seriauu .. terus cepat2 dia ajak scandal balik... sempat lagi tu member tuh souvenir gayung ngan baldi kat deo ... ini mcm,aku pon nk gak le berhijrah ..ekekeke


dalam kul 9 gitu mcm dah tinggal half jek .. elf, poii, waiem, nini, kong ngan kawan cL dah balik ... budak nk prepare nk ceramah dia .. alangz lak amik zura pastu datang balik... then tuan alang plak sampai... kalinih dia dah tak berapa diam kot .. dah boleh bertukar2 tempat mcm delinn gak.. ahakss ...then dia pun balik awal ...


afdzal lak dtg lewat ngan skandalnyer... ahakss ... dah kami yg tingal nih, sambung le gossip..aku dok sebelah OB, baru le leh sembang lama sket ngan dia ..rajin OB, chombi ngan siti join all the gath sessions .. cayalah ols! mek sujudsss ... cuma kali nih best sbb citer chombi ada peminat kuar .. actually aku yg missed the bus .. byk citer taggers aku tertinggal.. hampeh tul ..


sesi mcm biaser ler, lebih kpd usik mengusik antara jijo-deo-delinn-limah ... then selebihnyer, sessi update mengupdate .. sonok aku dgr citer delinn ngan new life nya as a tutor .. best dgr the way she handles her students .. caiyork! pastu turn aku plak kasik full report pasal interview dpli aku dan jugak kisah aku tukar kerja .. sampai terbatuk2 aku update story huhuhu .. tapi yg pasti, masa deo snap2, still kitorang sempat pose ...


dari satu story ke satu story, dari mkn ayam ke durian, ke kek, ke air bergelas2 ... masih tak mo balik memasing tu ...muka deo dh mamai habis, muka jijo dah mcm risau giler nak jawab kat bini ekekeke .. cL dah brp kali tunjuk kunci kereta kat limah, hint yg limah wat2 tak paham .. ekekek ... then bila alangz dan zura dah beransur, maka yg lain pun pandai2 la pendek2 kan citer .. kasik conclude sumer2 ... dan bersurailah semua bila jam dah menunjukkan 10.15 kot ... ekekekeke ...


sesi foto kureng sket sbb delinn punyer memory kad dah full... yg lain2 byk deo kot amik pic .. Wan mcm biasa jadik cameraman walaupon bukan kamera dia, tapi dia gak yg remind tak amik gambo ke kamera aku pon full so tak dapek nk amik pic2 menarik ...


lepas menapau seekor ayam tuk laki kat umah, aku pon mintak diri duluss ...

2 comments:

  1. Anonymous11:15 am

    pesal nama aku skit je dari deo ni? kekkeke

    -ojij-

    ReplyDelete
  2. kekekekek...
    lain kali kau pakai laa uniform datang ayam gols...

    ReplyDelete

Popular Posts