Wednesday 16 July 2008

and my points are ...

1. Lately, senang sangat aku terlupa. Paling selalu, aku terlupa nak tarik ampaian kain before pergi kerja ... balik2 je husband dah sound sbb kain lembab bila hujan ... pagi tadi, aku hntr Lydia, sampai kat nursery dia baru perasan, aku lupa bawak beg dia ... so terpaksa lah aku patah balik ke rumah, then hantar beg ke sekolah dia .. hmmm ... takut gak kalau jadik pelupa nih ... ishh .. nmpk sangat jarang baca Al-Quran sebab tuh senang lupa ... takut jek tua2 jadi cepat nyanyuk ... aku tgk kat Oprah tu, muda2 dah nyanyuk ... ishh


2. pasal kerja, aku dah decide to stay, walaupun aku dah hantar resignation tender awal bulan ni. Kenapa? hmmm masanya belum lagi la kot for me to leave this company. itu je aku boleh cakap. Bukan sebab aku takut cabaran kat luar or bukan sebab aku takut nak join company *cina*pek, ... cuma, ada yg aku lom settle kat sini ...


3. But i am still trying my best for the DPLI interview next week. now aku tgh dok mengupdatekan diri sendiri ngan current issues, ngan general knowledge pasal kementerian pendidikan (aku cuma tau tan Sri Hishamuddin tun hussein onn tuh menteri pelajaran.. err.. betul ke tittle dia tan sri??? huhuhu) , tgh baca2 gak PIPP (yang honestly kalau tak kerana DPLI,, aku tatau pun apa makna PIPP) ... baca gak sket2 pasal biology sukatan form 4 and form 5 ... cuma, aku lom langsung belajar pasal autocad .. adeiiii!!! tapi akan berusaha bersungguh2!!


4.

3 comments:

  1. apa ke halnya ko kena belajar autocad?

    Good luck fara untuk DPLI tu! Aku doakan ko berjaya, aminnnnnn

    :-D

    ReplyDelete
  2. Anonymous9:14 pm

    dia kena blajar autocad sebab nak generate 3D image utk subjek 'biol'ogi tu...hehe.
    good luck semoga berjaya disini dan disana nanti.amin...

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:45 am

    Dato seri Hishamudin lah, mana tan sri lagi, kalau rajin ko check ketua pengarah pelajaran gak, hihihi, tak pun KSN siapa. Timbalan mentri pun kena tau gak fara kalau boleh... Apa2 pun good luck nanti

    -ojij-

    ReplyDelete

Popular Posts