Thursday 10 July 2008

kes semalam

sa

semalam,


sedang aku asyik mendengar lagu2 kat radio,


tiba2..


POM!!!!!!!!!!!!!!!!


alamak meletup sudah!




nasib baik dah kat area Klang ... so boleh le aku called husband,
and sementara tunggu dia datang, aku pun zasss ... menyerikan wajah sket ... so that masa motor dia sampai tuh, aku senyuuuummmm jek .. kasik sejuk hati dia ... and masa dia dok tukar tyre tuh, leh le dia menatap wajah aku yg berseri2 lagi fresh lepas touch up .. ekekeke!!


itu hasil aku ke klcc last thursday ... ahaks! bebudak nih le ... D, Sol and ede ... disuruhnyer budak kat MAC kaunter tuh make over muka aku ... hampeh! well, actually dah few days dah dorang dok guna dorang punyer touch up muka aku ... sabo jek la.. ada sekali tu, aku meeting, then kuar kejap.. gi kat meja, dorang pi touch up muka aku.. and aku masuk mtg balik.. budak2 dlm mtg room siap terpinga2 tgk aku bermake up bagaiii .... seswatuh jek ... tapi syok gak aku rasa... last2 aku terasa mcm nk ada aku punyer sendiri .. tuh yg berbondong2 ke klcc ... ekekekke! total damaged rm243 ... adussss! now nih nk isi minyak pun garu2 kepala... adeh ... kalaulah boleh isi minyak ngan lipstik ..kan best???

apa? muka aku lepas make over .. ala sama jek pun wakkaka .. harus makeup artist pun rasa kerja make up muka aku nih mencabar habis .. muahahaha! siap dia kata kat aku,

"senyum la sket kak"

muahahaha! kat opis boss aku pon pernah tegur, muka aku masam je .. hmmm aku jawab aku pun tak sedar aku masam .. naturally muka aku mmg cenggitu .. ekekeke!

4 comments:

  1. Anonymous12:15 pm

    MAC sehhhh, mac lipstick aku dah habissssss.... sebijik baper laa kat malaysia ni ekkk...


    mampu ke idak gitu!

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:26 pm

    bersungguh laki hang ek , mujur kat klang je letupan tu , gambo ni hamid leh dpt tokoh suami mitali ni...
    -ojij-

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:27 pm

    ehh lupa MAC ni adik ipar aku yang buka butik pengantin kat bm sana siap mai beli tahun lepas, kalau ada sale hang bg tau lah ek

    -ojij again-

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:56 am

    ada sejuk kat itu avang tukar tayar kekekekeke sure berpeluh2 gak tu

    arc

    ReplyDelete

Popular Posts