Thursday 8 March 2007

Hello ...


Dah lama kan tak cerita pasal Lydia ... So, daripada aku asyik cerita pasal kebosanan aku manjang, meh la aku story pasal Lydia je .. alah ..bukan nak story apa pun .. just aku nak bagitau yang Lydia dah potong rambut .. dah pendek rambut dia ...

Actually aku dah tak larat dengar mak mertua aku asyik dok kata Lydia dah rimas dengan rambut dia .. pastu lama2 aku pulak lah yang rimas hehehe .. kalau dia suka ikat rambut macam budak2 lain tu tak pe la juga .. ni takder, aku ikat, dia tarik, aku ikan, dia tarik .. sabau je lah .. beli getah rambut yang fancy2 last2 aku yang pakai wakakakaka ... dah tu suh pakai skaf cantik2 feminin2 pun tak nak .. so last call, aku dah malas nak maintain, aku potong je rambutnya ... huhuuh .. barulah aku tak rimas .. MIL pun suka je ngan rambut Lydia .. kosserr ...

Dia ni takut laut ...real punya takut ... sungguh2 dia taknak masuk laut .. dia kata bahaya, ada buaya .. kosser tau .. puas aku kata buaya cuma ada kat sungai dia tak terima, dia kata laut pun ada buaya ...ok ok .. bapak dia kata dia ikut perangai aku le tu, takut air .. hellooo???? sabau jek laaa!


Badan dia makin mengecil plak ... makan bleh tahan .. jarang2 aku nampak tangan dia takder food huhuhu ... bayangkan le ... masa umur dia setahun berat dia dah cecah 14kg ... mmg tembam habis .. and now dah nak dekat 3 tahun pun still 14kg juga ... tapi aku OK je .. sebab still nampak tembam gak tu .. cuma kalau berkurang tu aku risau gak ler..tapi so far ok la mcm tu ...


Aku dah tak boleh menyanyi dalam kereta .. dia conquer ruang okayy .. dia sorang je boleh nyanyi .. sabar jek la .. but i believe itu adalah normal kot utk budak2 baya dia kan? mesti anak2 korang mcm tu jugak kan? or lebih hebat lagi kot? huhuuh ...


Aku ni apa kena ntah, rajin plak mengupdate .. semangat buat kerja pun sama naik ... bagus lah ..aku benci tau sebenarnya feeling down je .. malam tadi dalam kereta aku story everything kat husband aku .. citer2 yg remeh pun aku citer kasik zero dalam hati wakakak .. lepas tuh terus lega dan tidur nyenyak .... BEST!


Cuma, Lydia pulak now dah mcm tak begitu nak close ngan aku .. tapi pada aku itu pun normal ... walaupun aku takut gak takkan sebab aku balik lewat je .. tapi hub kata no hal lah .. asalkan masa yg aku ada tu aku betul2 show my caring .. hopefully anak aku memahami like her father ...


OK u ols ...

2 comments:

  1. Anonymous9:05 pm

    comel la lydia ni. Gerammm sangat aku tauuuuu

    DeLinn

    ReplyDelete
  2. aku pun geram gak le kat dia!!! bila gelak2 camtu kan, hangat je hati aku sbb jauh nau nak cubit!

    ReplyDelete

Popular Posts