Friday 9 March 2007

Friday's Update

Dah Friday.


Aku nak recap apa yg jadi this week.


Aku happy this week aku banyak keluar daripada office. Aku baru sedar, dah terlalu lama aku tak keluar mengular jauh-jauh. Selalunya tu, paling jauh aku ngular pun, Ampa*ngPAr*k aje ... bosan! Dulu, masa kat Shah Alam, jarang2 aku ada kat office masa lunch hour ... huhuhu ... panjang langkah sungguh ... tapi sejak kat project ni, aku jadik mandrom aje .. duduk aje kat office sebab aku rasa tersangat busy dan macam tak akan siap aje kerja2 aku tu.


Tapi, beberapa minggu kebelakangan ni, aku jadik hidup kembali hahahaha!!! lunch hour je, pantang ada irang ajak lunch kat luar, aku OK kan aje. Dan aku happy gini.


Selepas beberapa acara lunch ngan geng2 taggers since beberapa minggu lepas, this week masik lagi aktif. Selasa kan aku dah cerita aku makan ayam golek pantai Dalam kan? :-) sedap nya masih terngiang2 lagi kat tekak aku ni ...


Semalam, MM, geng taggers merangkap officemate aku plak bermurah hati membelanja kitorang dalam project team ... makan pizza .... Alhamdulillah, semoga semakin murahlah rezeki MM ... And aku nak amik kesempatan lah kat sini nak ucapkan thanks kat MM, for everything .. tak terlist lah kat sini .. she has been a good coach, good senior, good partner in crime and the best friend to me selama ni ... I wish all the best kat tempat baru .. and sesungguhnya, sure kitorang akan lepak bersama gak memandangkan MM pun active gak join lunch gath. Cuma lepas nih dia dah masuk kelompok Sg Besi wakakakka!!! bertambah la group Nini sana ...


So, tadi pulak ... aku datang lewat ke office (again) .. and on my way to office tu, sempat plak delinn YM aku .. kantoi ok! wakakkaka! serious aku lupa nak off kan YM aku yg mobile tuh .. hampeh! huhuhu .. tapi, Insya Allah... I will TRY HARDER to improve start this Monday .. ok Delinn?? huhuhuhu ...


Belum sempat panas punggung kat office, bebudak ni dah start ngan planning nak lunch together again!! sabar je la mek okay ... aku ngan masih blur2 gitu, terus mcm OK jek to join them .. lagi pulak Angah kata nak amik me and MM kat office, takkan nak lepaskan peluang kan? huhuhu ... tapi, aku tak ler seteruk Delinn tu ... dia lagi ler, penat datang dari PUJ lom habis, penat naik daripada late bfast lom habis, dah terus OK plak nak lunch ... tak ker sungguh sesuatu tu??? hahahaha .. pastu, ada hati OK nak tau camner dorang leh terdecide nak lunch kat PUJ??? sabauu je laaa ... So PUJ lah lunch tadi .... adalah Ila (host yg belanja air), Yum, Nini, Auntie Yan, Lis selain aku delinn angah dan MM .... kecoh jgn citer la kan .. maintain je mcm tu ...


So, kesimpulannya ... This week mmg happening habis! :-)


Macam Delinn, aku notice gak, lately banyak masa aku spend ngan geng2 tag ... nak buat mcm mana, dah dorang yg rajin nak ajak lunch and suprisingly, everytime plan sure ada yg sokong ... tu yg tak leh nak tolak ...


Kawan2 sekolah ada ajak get together on the weekends .. tapi tu lah.. bila weekend nih banyak benda lain plak .. mcm this week, aku nak balik kampung sbb dah lebih sebulan tak balik ... hmmm ...



So, next week plak dgr2 citer, iv from PEnang nak turun .. i tak mungkin nk lepaskan peluang jumpa dia ... kawan baru maaa .. kena lah sexcited nak jumpa ... :-) menamnah network!


Itu jek from me (nak cepat ni)


Salam ...

3 comments:

  1. Anonymous7:44 am

    Fara...ni dah friday balik dah...dah boleh start buat entry baru...hehehheheh

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:30 am

    hahahaha

    padan muka fara si zura dah ngata ko hehehehehe

    -DeLinn-

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:54 pm

    Thanks also to u. U also teach me a lot. Anyway we will keep in touch ok. Huuuuu miss u laaa ...

    ReplyDelete

Popular Posts