Tuesday 20 March 2007

Tagged by Delinn

Gusar la aku kalau kena tagged ni ... isk isk isk .. 6 pulak tu???? aku nak dapatkan satu pun susah tau .. sebab aku ni manusia biasa biasa je .. tak de yg pelik kat dalam diri aku ni ... hmmm .. jap aku fikir2 kan .. takkan la nak kasik satu je kan? karang kecewa plak Delinn yg menge'tag' aku tu huhuhuhu!!!!


Ok, here it goes ...


1. Aku tak terus bukak tudung bila sampai ke rumah ... kena masuk dapur dulu, bukak peti ais dulu, kadang2 tu sampai setengah jam pakai je tudung ... huhuhu ...

2. Bila makan sayur, aku pilih yang batang jek .. hahahaha .. wei aku bukan jorok okayy .. itu reality tu.. even dalam mee goreng ke, sure aku carik yg batang2 sawi tu ... huhuhu ... (tetiba aku teringat masa buat kelas sushi wakakka)

3. Aku suka bau beras ... suka sampaikan lepas cium beras, aku akan makan beras tu secubit .. sebab geram sangat ...

4. Aku suka traffic jam. MAsa tu lah aku leh layan perasaan sepuas2 nya .. wakakakka .. esp. bila aku bwk kereta sendiri .. mmg syok! kengkadang aku berdialog sendiri pun ada .. psycho! hahaha

5. Macam delinn kot, aku suka buat kerja sorang2 ... aku suka senyap2 .. walaupun aku bising .. tak paham? tak per la.. (saja aku nak bgtau delinn yg dia tu tak pelik okayyyy hahahaha!)

6. AKu susah nak carik apa yg pelik dalam diri aku. Pelik kan? huhuhuhu


Amacam??? Cukup pelik??? hahahahah over tau sapa yg bleh list kan sampai 7 tu hahahaha...


Aku tak der sapa nak di tag lah .. semua pun Delinn dan ambik boleh? hahaha kalau aku tag balik ke orang yg menge'tag' aci ke tak eh? wakakakak peace!


Tunggu lah aku dapat nama sapa aku nak tag .. (aku takder nama laaa .... )


Ptg ni ada mtg tergempar eh? Aku lupa hari tu aku jumpa PO, alaa... Po yg tolong karang syair aku tu .. huhu .. Angah dah secara panjang lebar cerita pasal meeting tu ... gi la ke blog dia je .. huhu ...

6 comments:

  1. Fara..

    DI is a serious thing actually.

    Tell me more about it next time we chat.

    ok?

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:50 pm

    ok. ko lagi weird dari delinn...suka cium beras? biar betul...

    Puteri

    ReplyDelete
  3. ha, benda2 pelik ko nih ada lah sesikit berbau kepelikan.bukan benda2 pelik delinn tuh yg aku rasa benda2 biasa aje,yang sampai aku pelik sebab itupun dia nak listkan sebagai pelik wakakakakaak

    ReplyDelete
  4. Anonymous2:48 pm

    No 3, paling pelikla...tak penah jumpa org suka bau beras

    ReplyDelete
  5. Anonymous3:19 pm

    beras pun nak cium ke?

    ReplyDelete
  6. Anonymous4:29 pm

    bila masanya ko nak update blog nih???

    amarah aku ni

    ReplyDelete

Popular Posts