Tuesday 27 March 2012

sembang pagi suami isteri

pagi tadi hubby hntr pi kerja .. on the way tu hujan plak lebat mencurah so kiterang breakfast dulu pekena teh tarik mamak.. tapi aku pekena teh ais. ye, walaupun pagi dan walaupun hujan.. tekak tetap nak ais.. haihhh..

as usual bual2 kosong masa makan termasuk le tentang apa yg aku nk buat masa dalam pantang nanti...

aku bgtau dia kali ni aku nk betul2 jaga badan lah.. , kalau boleh nak jadi slim.. ekekek.. dia senyum senget. huh. so aku kuatkan lagi point aku supaya dia sokong aku..

"abg kena la support saya.. contohnya abg kena make sure sy tak minum ais, mkn berlemak dsb. abg kena gak make sure sy amik semua vitamin2 yg perlu...bleh ehhh???"

senyum senget lagi.

"betul ni bang... kali ni kena serious dan berdisiplin... manalah tau ini peluang terakhir dpt buat gini.. kot ler lps ni x pregnen lagi..."

takde lagi senyum senget dia. YES! nampak gaya menjadik point aku tu. aku harapkan at least dia kata OK...tapi pastu dia jawab..

"ada 1 or 2 lagi kan..baru le berbaloi beli mpv."

gulp.

hilang senyum senget dia, timbul gelak nakal dia..

grrrrrr...

pic: hujan yg turun masa kiterang sembang..

4 comments:

  1. Anonymous9:57 am

    Salam Fara,

    Ye masa dalam pantang nilah time nak kuruskan badan. Lepas pantang susah sikitlah.

    Jangan lupa ikat bengkung ketat2. Pakai 24 jam dan jangan lupa bertungku jugak supaya dapat mengecutkan urat2 yang dah kembang.

    Moga Farah berjaya

    ReplyDelete
  2. Salam...
    InshaAllah.. mudah mudahan ada kekuatan LAH nak berdisiplin masa pantang dan selepas pantang tu..
    Thankssss!!! :-)

    ReplyDelete
  3. yeay.....go beb go. semangat ni...pastu bole beli MPV

    ReplyDelete
  4. mpv ada dah .. tu yg dia cakap kena tambah 1 or 2 lagi baru le berbaloi beli tu..hahaha..

    ReplyDelete

Popular Posts