Saturday 1 January 2011

1.1.11

Salam,

Wow! .. it's 1.1.11! Alhamdulillah .. 2010 dah complete ... cepat betul masa berlalu ... ada yang kata, time flies when we are having fun .. betul la kot .. so bagus la kalau macam tu kan .. 2010 aku memang best lah Alhamdulillah ..

Awal tahun 2010, aku dapat sorang lagi cahayamata .. Fahren Adly. Hadiah terbesar rahun ini :-) .. and then selain tu, rezeki lagi dapat tukar kerja .. Alhamdulillah .. banyak lagi yang lain2 .. cuma update blog je makin sikit .. dari shari ke sehari bertunda2 sampaikan x update banyak cerita yang sepatutnya aku update ..

Percutian tak berapa sangat tahun 2010. Ada baby sukar la sket nak jalan2 .. cuma few times gi Kuantan, and then dapat ke Cameron sekali lagi awal December lepas .. dengan family of my side. It was a great family gathering and everyone enjoyed i believe! ... I really wanted to write an entry about it but as i said.. i keep on delaying .. hmmm now am not sure if i want to do it or not .. :-) yang pasti, the next family gathering, aku dah ditugaskan utk jadik organizer .. oh man! itu lah yang aku paling kureng .. bab2 organising is something that i prefer NOT to do .. hmmm tapi sbb dah terundi nama aku, maka kenalah aku cuba gak .. we'll see lah .. mudah mudahan Allah panjangkan umur kami semua untuk bergather2 lagi end of 2011 nanti .. oopss.. baru satu haribulan dan planning untuk dec 11? dasyat.. camner la tak terasa cepat masa berlalu ... ye lah, bila aku bukak kalendar 2011., dah mcm2 planning utk tahun tu ...

January.. Lydia akan masuk sekolah darjah 1 .. am very excited about it. and as usual, when excited, i realllly want to write about it .. hmmm tatau la.. nanti lah aku try ekekke ..

and so on and so forth for February and the rest of 2011 ...

but for now .. i want to wish everyone a Happy and prosperous 2011 ... semoga Allah beri kita kesempatan untuk bersama2 mengharungi 2011 dengan segala kebaikan ..


"carry a heart that never hates,
carry a smile that never fades,
Carry a touch that never hurts,
Carry a friendship that never fails"


salam ..

1 comment:

  1. Happy new year kak fara! sure lydia eksaited nak masuk skolah senin nie

    ReplyDelete

Popular Posts