Monday 24 January 2011

senyum Isnin :-)

Minggu ke dua persekolahan, Lydia dapat tau kelas dia. Alhamdulillah berdasarkan ujian, dia dapat kelas A. So dia dapat jadual kelas, dalam jadual tu ada lah nama guru2 yang mengajar setiap subjek.

"Lydia dah ingat ke nama cikgu2 Lydia?"

"Ada yang ingat ada yang tak ingat.."

"Siapa cikgu yang Lydia paling ingat?"

"Cikgu Awang"

"Dia cikgu kelas Lydia ke?"

"Bukanlah..."

"Habis kenapa Lydia ingat dia.."

"Dia kacak mak.."

"Ha? kacak tu apa?"

"Lydia kata dia pacak, bukan kacak"

"ohhh pacak ... " (berambut pacak.. sejak sekolah tadika lagik dia suka laki2 rambut pacak..adeh!)

"tapi kan mak.. dia pacak.. dan kacak.."

"amboiiii! kacak tu apa, tau ke?"

"ntah..tadi mak cakap, Lydia ikut lah.."

"Kacak tu, mcm bapak la..." itu saya jawab dalam hati je..


sekian lah update pendek saya ye.. adoiiii saya tak dan nak curik2 masa .. masa terluang memang lah ada, tapi mcm ada je perkara lain nak dibereskan..

Insya Allah, nanti saya update lagi ...

by the way, saya dah register kan Lydia ke swimming class .. itu saya update later, k?

saya pun nak update pasal suprise yang saya dapat .. later k?

salam .. :-)

4 comments:

  1. nak teka bole....blueberry....iphone4. hahahha...congrate dulu aci tak? lydia pun dah pandai kecik2 lagi kan....maksud aku...org rambut pacak itu kacak...class swimming dah start ker blum?

    ReplyDelete
  2. Anonymous4:49 pm

    I-Phone 4??? Really?? hahahah .. congrats ..

    KM

    ReplyDelete
  3. berapa banyak later daa.. :P

    ReplyDelete
  4. lydia comel. bijak berkata2 :-)

    ReplyDelete

Popular Posts