Thursday 30 November 2006

Which has more Priority

Di suatu pagi yang berkabus ... di stesyen lrt ....

"Hari ni balik awal tau ... esok nak balik kampung pagi2 pukul 3 am"

"Insya Allah kalau tak ada apa2, saya balik awal la .."

"Jangan ngada2 bukak e-mail sebelum balik, nanti kang ada plak changes kat document itu lah, report ini lah, slide itulah ... hari lain tak apa lah, hari ni awak ignore aje ler"

"OK, saya ingat tu"

"Pukul 6 saya tunggu kat sini"

"OK, saya try kuar on time"

"Kalau ada hal urgent kena attend camne .. saya nak kata apa?"

"cakap .... hari ni khamis, paling urgent antara semua..."

"Cis...."


So..hari ni i ols balik awal you olssss .... muahahahahaaaa....

5 comments:

  1. 2je ke no nak hapdates FARA ....ussikkk

    ReplyDelete
  2. ha ha ha...layannnnnnnn!!!!

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:51 am

    selamat balik kg....ko ignore je semua keje opis fara....hehhhehehhe

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:07 pm

    koserrr uolsss.... hahahaaa

    ReplyDelete
  5. dah gian ehhhh si hamid tuh hahahahahaha

    ReplyDelete

Popular Posts