Monday 13 November 2006

Sekilas lalu ...

Korang, aku ada ni .. sihat walafiat dan sejahtera sentiasa ...

Aku masih dalam raya mood lagi ni ... mana taknya, open house berderet2 .. Alhamdulillah ... and yang buatkan aku masih dalam raya mood ialah baju dalam beg yg buat balik kampung masa raya tu, ada lagi dalam beg. Hehehehe .. punyalah dah lama..wei,baju bersih okayyy... cuma Ya Allah malas nya bila part nak unpack balik ... ambik satu demi satu bila nk pakai hahahha boleh?

Tak dinafikan, aku memang busy tahap tak terkata dah ni... aku rasa mcm dah bertahun2 aje aku tinggalkan zaman riang ria bergumbira di tag Joe tu ...skang nih aku cuma ke sana baca update, itupun waktu2 yg bebudak dah takde dalam tag... hmmm... benci betul aku lah ... rindulah nk borak2 sakan ... tapi takpe, sure ada chance punyalah .. aku bukan boleh caya ngan diri aku ni .. kalau dah tegar tu, sebusy mana pun akan kucilok jua..

Latest update pasal aku? ermmm tak de apa lah sangat ... sekarang nih aku menulis entry dari rumah ibu mertua ... minggu ni rasanya straight aku duduk rumah MIL sebab hubby ada course. Sabar aje lah suami i ols tu, kena gi course duduk hotel, and hotel tu ialah Berjaya TimeSquare ... tak ke aku rasa confuse sekejap? hahaha... dia course on international union workshop? lebih kurang gitu le .... Dekat tapi jauh la dengan aku ... dekat sbb cuma kat KL, tapi, jauh sebab dia tak leh balik sbb mlm2 pun ada activity so schedule pack gila ... hmmm ... tadi dia update, dpt satu bilik ngan org pakistan ... hahaha... aku pesan, kalau handsome, kirim salam huhuhu ...pastu dia balas plak dgn cerita, dalam group dia ramai orang jepun ... pastu siap tambah kat belakang .. awak jgn risau, semua tak berapa cun ... hahahha.. kosser tau .. tak terfikir plak aku yg course tuh ada peserta pompuans... hehehe...

korang apa citer plak?

4 comments:

  1. muehehehe...siap kim slm lak kalo encem...lagi nak bagi jeles ker... sendri mau ingat yer...

    ReplyDelete
  2. eleh ko suruh laki ko suruh paki tuh pegi kompleks sun pass tuh ko menyelinap la masuk bilik dia hahahahahaha

    ReplyDelete
  3. "awak jgn risau, semua tak berapa cun" - leh caya ker Fara..kot seblik nye cuci mata laki koooo LAriiiiiiiii

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:53 pm

    fara.. i miss u...
    LIS

    ReplyDelete

Popular Posts