Wednesday 15 November 2006

Perut On Perut!

Dulu, masa aku nak dekat2 bersalinkan Lydia .. masa dah contraction tu, aku tak sure itu ke contraction .. so bila hubby ajak ke hospital, aku kata tak payah lah, sbb aku rasa maybe itu food poisoning ... wakakakaka! suka2 hati aku aje kan? sbb, time tu, aku tak pernah eperience both ..


So malam tadi masa perut aku start memulas-mulas even lepas berkali2 berkunjung ke jamban ... lain macam pulak tu pulasan dia .. aku dah tau dah.. ni la kot food poisoning ... takkan contraction kot? wakakaka ...


So seharian tadi aku bercuti ... melayan kerenah perut aku ni ... dah nak petang tadi barulah OK sikit ... sempat aku online mendaftar diri kat tag Joe .. hampeh! dorang semua tau aku kena syirit firit ... kosser tau ...


Agaknyer sebab aku pulun makan chili masa lepak ngan Arc, Angah n Bilal kat Ampang PArk tu ke? tak mungkin la plak .. aku pernah pulun lebih hebat dari tu tau .. ok je plak ... ntah2 sebab aku mkn pizza kat ofis aku tu .. Lunch hour tu boss aku announced kat sumer staff tak pyh kuar lunch sebab dia nak belanja pizza .. so aku pun tunggu ler beriye pizza tuh .. dah ordernya pun kul 1 lebih, harus lah datang kul 2.30 gitu ... dia kata sbb byk beno kitorang order ...


Yang tak best tu, aku plak ada mtg kul 2.30 tu ... so terpaksa la aku gi mtg ngan tak lunch ... lemah betul! terus rasa x semangat masa wat presentation dalam mtg tu ... meeting habis around 4.30, ada lagik balance Pizza .. aku bedal le sbb kelaparan .. pizza dah sejuk, dah keras ... agak2 pizza keras leh wat perut sakit ke? huhuhu!


Pastu, skang nih aku rasa mcm demam la plak ... malas betul nk gi kerja besok! tak bersemangat sangat2 .. agaknyer sebab lama tak jumpa hubby kot ... mcm hilang arah gitu huhuhu!


oklah dulu

5 comments:

  1. Anonymous8:02 am

    Kui...kui...kui...

    Lama tak sembang ko fara...muahhhhhhh

    ReplyDelete
  2. wuishhhh...sakan mkn pizza no, lame nor aku x pekena benda alah tuuu...mkn mende lain kot leh jadi sakit peyuttt tuuu...x pun mkn pizza tu dah terlebih had gamaknyer...len kali beli byk, huluq2 kat aku same nooo....muehehehe

    ReplyDelete
  3. Kan aku ada suruh itu paki pegi kompleks sun, jadi boleh la ko lepak dgn hamid kat hotel berjaya hahahahahahaha

    ReplyDelete
  4. aku tak rasa itu cili penyebabnya. aku pun makan gak. tapi kan, malam tu, aku ada sakit perut macam nak beranak.. boleh?? sungguh aku terpikir yg mungkin sakit nak beranak camtu kot.. sabo je le!

    ReplyDelete

Popular Posts