Monday 3 July 2006

Senyum Sokmo

Husband aku bukan main happy lagi. Dua2 favorite team dia masuk semi final. And one of them surely masuk final. Sebab, Italy vs Germany. Dia kata, kalau dia join bet ngan budak2 kilang, sure kaya .. sabar je la ...

aku walaupun biasa2 jek kat dua2 team fav husband tu, suka gak la sbb Germany tumpaskan Argentina .. aku bukan per, aku takmo Argentina menang sbb ada member aku tuh kemain berlagak kata sure argentina menang ...

Nak termengalir gak airmata aku Brazil tewas ... aku tak tgk pun live match tu, tapi aku tgk highlight jek kehkehkeh .. itu pun dh mengundang sedih .. bila tgk muka ronaldinho, walaupun dia tu 'senyum sokmo', tp aku sure kecewa tu, dah la lom tunjukkan taring langsung sepanjang world cup 2006 ni ...

Tapi, my next favorite team, Portugal mmg power!!!!!!! ...

5 comments:

  1. aku takde favorite team.. aku taktau pun team mana terel.. tp aku mcm suka Brazil kot sbb muka2 melayu dlm tu mcm Ronaldikin, ronaldo (shaharudin tamby), roberto (ni pun mcm shahrudin tamby) dgn skill2 dorang. Cuma aku nyampah lak tgk ronaldo mcm lembab je sket. Aku tgk kol 3am tu sorang2 (husband keje esoknya so mlm tu dia gi mamak tgk yg kol 11pm punya je).

    Tgh2 rehat tu aku tido la plak tp lagi 10 minit nak habis aku terjaga tgk france dah 1 waaa.. frust gak aku. Dah last2 minute barula brazil serang2 dan nampak skill memasing sblm tu mcm bodo2 je. Dengar komen Bojan kat ntv7 pun dia kata coach tu yg salah strategi..over confident. Aku geram gak eii.. aku tgk pun pelik gak yg serang sekor dua je..

    Tp aku suke gak tgk France main .. kaki diorang mcm panjang2 dan menjengket2 pastu mcm laju kan? Maybe they deserved it bior padan Brazil over confident sgt.. tp sian tgk Ronaldinho tu.. budak tu sure nak menang.. isk isk..

    ReplyDelete
  2. les bleus rules....viva la france....hail king henry

    ReplyDelete
  3. Fara

    Germany rules

    Final nanti Germany againts Potugal and ilmu meneka aku katakan Germany lifts the World Cup. Kok ....... sorry aaaa' les blues biru mata lagi oust by Portugal nanti hahahahahahaha.

    Aku suka tengok gaya main Lamh dan Podolski. Klose akan menang Golden Boot lagi seperti World Cup yang lepas

    ReplyDelete
  4. Rin: Aku pun suka France jugak, tp lebih suka Portugal sbb ada christiano ronaldo ituuu ... kehkeh!

    acoq, aku pun suka king henry ..

    budak, aku pun suka klose!!! pendek kata, kalau final Germany vs Portugal, mmg best! kalau GErmany menang, aku suh laki aku tidur luar hahahha!! kalau Portugal menang, aku pun tidur luar sekali biar anak aku jek kat dlm bilik sorang2 ... kehkeh

    ReplyDelete
  5. Huhuhu

    sori lama tak singgah..world cup is over for me, Argentina dan Spain kalah. Seb baik tak nangis masa Spain kalah.. huhuhu.. so tak sokong sesapa.. tapi janganla German menang..

    ReplyDelete

Popular Posts