Wednesday 20 August 2014

Search by Keywords, from Nuffnang

hahaha.. antara yang seronok berblog ni ialah feeling2 syok sendiri.. macam mana? ha mcm ni lah.. dok tgk orang datang ke blog kita kenapa? apa yg diorang cari? kadang2 tu lagi la pelik2 keluar.. kat abwah ni adalah keyword carian sepanjang minggu ni... hahaha Pandora di tempat teratas.... LOL.. 

(haihh bila la nak ke pandora .. nanti2 lah lepas habis pantang.. ekekeke... self reward gitu... LOL)


Keyword from nuffnang


Rupanya masih belum ramai yg datang blog ni sebab nak carik vitamin Shaklee... hmmm takpe, ini bermakna aya kena tingkatkan lagi jumlah entry berkenaan produk2 shaklee.. untung la ada keywords list ni kan... boleh buat self analysis... untuk improve...


apa2 pun, harapan saya, blog saya ni memberi mafaat kepada semua yang membaca.. semoga bukan digunakan untuk mencari maklumat yang salah.. wallahu'alam... takut juga kang disoal di 'sana' nanti apakah yang blog kita sumbang? sejauh manakah kita mewar-warkan kebenaran dalam blog kita? oh semoga sentiasa kita beringat... yang baik2 aje kita blog kan supaya yang baik2 juga kita beri kepada orang, yg baik2 lah kita dapat... inshaAllah, amin amin ya Rabb..


OK sekian itu sahaja untuk kali ini!

Salam ceria!
Fara 0192390107

2 comments:

  1. woaa :) xpe tingkatkan usaha. nie pun da cukup okey^^

    ReplyDelete
  2. Assalam kak Farra..JM singgah sini...terima kasih kerana tinggalkan komen di blog JM..boleh eratkan silaturrahim nanti :-)

    ReplyDelete

Popular Posts