Friday, 2 May 2014

Kisah Eczema, Athsma, Doa Nabi Ayub dan Nutriferon Shaklee

Kisah yang saya nak tulis hari ni, adalah kisah kegembiraan rakan saya yang dikongsikan kepada saya. Rakan saya mula membeli Nutriferon daripada saya beberapa bulan yag lalu, untuk diberikan kepada anak lelakinya yang sering diserang virus athsma. Saya berani mencadangkan Nutriferon kepadanya kerana berdasarkan kefahaman saya tentang produk ini dan di tambah lagi dengan testimoni orang ramai, saya yakin dengan keberkesanan Nutriferon dalam merawat virus selsema, Asma, Resdung dan demam yang berpanjangan.



Alhamdulillah, berkat kesungguhan (disiplin) sahabat saya ni, tak sampai sebulan tu dia beritahu saya yang memang Nutriferon sememangnya beri kesan positif untuk anakknya. kegembiraan saya lagi lah tak terkata. Oh macam ni rupanya rasa gembira menolong orang mendapatkan kesihatan. Tentunya dengan izin Allah, tapi bila saya, bisnes saya dan produk yg saya jual menjadi asbab kepada kesihatan itu, takkan la tak gembira kan? berganda-ganda kegembiraan saya, mengalahkan gembira ketika mendapat order kali pertama. 



Bermula dari situ, sahabat saya cuba mula mengambil sesachet nutriferon untuk dirinya sendiri. Dugaan Allah kepadanya kerana Allah sayang kepadanya, dia kebetulan mula 'mendapat' ezcema selepas melahirkan anak ke-3. Keadaan eczemanya sehingga membawanya berjumpa dengan doktor pakar dan menelan belanja yang tinggi untuk kos rawatan.



Sekali lagi dia memberitahu berita gembira kepada saya.. bukan sahaja anak lelakinya jarang diserang athsma, malahan dia sendiri jarang diserang eczema sejak mengambil Nutriferon.



Lalu dari situ, dia yang sememangnya seorang yg menitik beratkan soal kesihatan, sering bertanya perihal eczema kepada doktor-doktor yang merawatnya, dan dalam masa yang sama, sering juga berdiskusi dengan kawan2 yang turut mempunyai masalah eczema yg sama sepertinya.




Suatu hari dia dengan gembira memberitahu betapa seronoknya dia dapat memahami bagaimana eczema dan athsma inshaAllah dapat diatasi dengan :- 


1. Sentiasa memastikan ANTIBODI BADAN berada ditahap YANG TINGGI (Di sinilah NUTRIFERON memainkan peranan yg sgt besar kerana NUTRIFERON menggalakkan penghasilan INTEFERON (antibodi semula jadi badan)). Antibodi badan yg tinggi memastikan badan sentiasa dilindungi dari sebarang virus berbahaya, inshaAllah.. Nutriferon sememangnya di formulasi untuk menggalakkan penghasilan antibodi secara semulajadi. Logik sangat kenapa virus seperti eczema dan athsma berkurang dengan pengambilan nutriferon.


Testimoni Nutriferon


2. Berdoa dan meminta daripada Allah, seperti Nabi Ayub sentiasa berdoa ketika diduga dengan penyakit (maka boleh lah mengamalkan doa nabi Ayub)





Terima kasih kepada kawan saya itu kerana sudi berkongsi kesimpulan yg sangat bermakna ini... Bila kefahaman dtg dari diri sendiri, mmg lebih puas dan bermakna kan? Semoga memberi manfaat kepada orang lain juga.. InshaAllah...


KLIK DI SINI UNTUK MENDAPATKAN NUTRIFERON. Pembelian melalui eSell adalah selamat kerana transaksi pembayaran hingga ke penghantaran adalah di antara anda dan Shaklee, tiada melibatkan orang tengah. Tetapi dengan membeli daripada blog saya, anda layak mendapat konsultasi percuma daripada saya. Sama ada anda boleh hubungi saya selepaspembelian, ataupun saya akan menghubungi anda selepas pembelian.. 


Mudah sangat! Order lah! Kalau nak dapatkan diskaun, segeralah mendaftar sebagai ahli hanya dengan RM65 anda layak mendapatkan semua barangan dengan harga ahli (jimat sehingga 20%) - hubungi saya untuk mendaftar sebagai ahli ye! :-)

Hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi tentang nutriferon dan produk2 lain dalam Shaklee.

Fara 0192390107

No comments:

Post a Comment