Thursday 16 December 2010

"Apa yang Trerfikir --- Itu Ada"

Itu ada lah tagline dari novel terbaru Ramlee Awang Murshid (RAM)


Sememangnyer aku sangat ternanti2 karya terbaru penulis favorite aku dan hubby ni. Kali ni special sket sbb dalam buku ada signature drp saudara Ramlee sendiri .. thanks to sempoii yang tolong dapatkan signature tu.. aku x sempat nak gi Alamanda utk launching buku ni.. walaupun nk gak jumpa ngan author tapi takpe lah.. membacda karya2 dia pun buat aku rasa dekat jek ngan dia .. wahh gitu ..


Well.. aku mmg sangat2 rekemen la buku2 dia kat semua orang ... hmm aku tak pernah pun baca novel2 thriller melayu daripada author melayu yg lain .. aku rasa tak ramai pun author melayu wat citer thriller ... mostly citer cinta (aku suka gak) ... kalau ada novel seram tuh pun, yang seram hantu terus (aku takut) .. tapi Ramlee ni, lain. Karya2 dia, mcm complete All-in-One. seram-thriller-islamik-romantik.


Yang best, sbb not only me, tapi my hubby yg tak suka layan novel pun jadik peminat setia novel2 dia .. bermula ngan aku start baca dia punya novel Bagaikan Puteri .. sejak tuh, laki aku plak berminat beli SEMUA novel2 dia yg terdahulu ... and lepas tuh pakat tak sabar tunggu karya2 terbaru.


So, Rayyan Fantasi ni, aku baru start baca malam tadi. Sebabnya hubby nak baca dulu ... sabar jek lah :-)







"Farah - Hebat Orang Punggor Kita"

Mak aku orang Punggor .. kira kampung aku la.. dan dalam watak siri novel dia, Laksamana Sunan tuh berasal dari Punggor .. ekeke nak gakkkkkk

2 comments:

  1. kak farah..
    dani kan...
    dani terpengaruh dengan memer dani yang seorang kipassusahmati RAM nih..

    dani terus beli
    - bagaikan puteri
    - cinta sang ratu
    - hijab sang pecinta
    - hatiku di harajuku

    daaaaaaaaaaaaaaaaaaaan..
    satu pun tak baca lagi... hahaha.. masih lagi berbalut plastik..

    ReplyDelete
  2. sila baca buku Spanar Rindu Skru, by Emma Maizura. Aku nak tengok, ko nangis ke idak. hehehehe

    ReplyDelete

Popular Posts