Thursday 5 August 2010

iCity

Lama dah peram citer pasal pegi iCity ni. dah lebih sebulan ...Actually tak de plan nk ke situ .. pegi pun malam Isnin..ngan harapan orang sure tak ramai sebab malam kerja kan ... tapi hampeh rupanya ramai nyer umat manusia dalam tuh .. walaupun pada awalnya mcm nak hujan .. dah gerimis renyai2 pun... tapi semua tak berganjak balik.. last2 hujan tu yg pergi membawa diri huhu ...

the place was nice .. idea pun bagus ni .. pelbagai bentuk lampu kalerful.. looks nice .. budak2 suka sangat lah .. cuma aku rasa la kan.. alangkah bagusnya kalau disediakan tempat2 duduk .. bleh la lebih appreciate pemandangan tuh ... kalau nak duduk kat ground pun ok cuma tak sesuai bila hujan, plus mcm ada byk semut jek tmpt tuh huhuhu! one more, kalau ada tempat makan2 or minum2 lagi la gempak kan ... menambah seri gitu.. parking masuk perentry rm2 .. ok le tuh padahal takder appropriate parking lot pon.. sumer pakat park tepi jalan jek ... nak berjalan pon jauh plus ala2 mendaki.. seb baik malam tuh aku pakai babywear .. so tak de la sukar nk menyorong stroller .. sbb tempat tu agak berbukit gak ar .. port paling anak2 aku suka ialah port panda bear .. aku terus teringat kat Soulie jek sbb feveret dia kan ke panda bear huhu!

ok jom tgk gambar ... ahahaha aku pun now dah transform jadi blog bergambar .. pic2 tak cun pun tak pe lah asalkan ada pic buat menjamu mata, kan? sbb aku dah takde masa nak mengarang panjang2 macam dolu2 huhuhu ...


Time nih dah hujan renyai2 dah .. and yg tk bestnyer, dah la orang ramai sgt .. pastu tanah jadik becak/lecak ... menyukarkan aktivity pejalan kaki ekeke




Ring sling tuh saved my life! seb baik bawak ringsling .. kalau nak harap stroller mmg tak de maknanya! hiks :-)


Kat Panda nih dorang takmo balik la plak ... adeh!


Peace!

Sekian utk kali ini.. next time kiter tgk2 gambar lagi yachhhhh!

3 comments:

  1. alahaiii bace post kak fara pasal icity ni.d pon terigt masih xupdate lg crita g icity jugak hr tu..hehehe

    sgt practikal lah ringsling akak tu! menariks! nmpk ala2 moden gitu wpon ekceli style org dolu2 kannn..hehehe

    ReplyDelete
  2. fuhh idlan pon dah pandai posing skang hehe. mmg comellll pandas itu! ^.^

    bes ak kak fara pakai ring sling tuh? comfy ker? bleh backache tak?

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:39 pm

    alemak...ko yg duk kapar pon dah sampai iCity..aku yang duduk depann je iCity, dalam 100 mtr jek, pon tak sampai lagi..akekkee...kalau pergi lagi, meh la singgah umah aku..

    -Jo-

    ReplyDelete

Popular Posts