Monday 21 June 2010

Weekend kat Kluang

Sabtu lepas ni, aku bawak anak-anak semua gi panggung! hiks! Lydia dah 2 kali masuk panggung .. 1st time masa dia 4 tahun kot tgk Cicakman ..


This time, pergi sebab company sponsor ticket utk Family Movie day. Toys Story 3 kat TGV Sunway. MEmula aku hesitate nak masuk ..ingatkan just nak biar idlan ngan Lydia masuk ngan bapak tapi last2 selamba jek aku bawak Fahren masuk sekali. Show start kul 11 am tapi kitrang masuk lewat sket dah start dah ... tmpt duduk ok lah selesa .. duduk je aku terus susukan fahren .. ngan harapan dia tidur .. tapi mata dia dok terkebil2 jek.. so aku dudukkan dia.. huhuhu senyp jek dia join menonton.. dalam 20 mins tuh dia tertidur ...


Idlan ngan Lydia enjoyed the movie as well.


Aku mmg suuuka lah Toy Story nih .. sedih siot! sampai bergenang air mata aku wakakka ..


Habis jek movie, terus rushing balik johor .. mak dah kat Kluang rumah kakak so kami nak ke sana lah .. dah lama gila tak balik Johor since last year ... Fahren baru sekali ni le nak gi Johor sejak lahir .. hmmm ..


Kat Seremban punya lah jammed rupanya da eksiden .. sampai Pagoh dah kul 5 so berenti lepak minum tapi punya la ramai orang .. lalat pun banyak adehhhh ...


Sampai rumah kakak dah nak maghrib .. Alhamdulillah ler selamat ...


On Sunday tu lps breakfast ajak Ana ngan Aseh gi beli kek ..utk faher's day ..


"di kesempatan nih, aku nak mengucapkan berjuta2 terima kasih to seseorang yang sangat mempunyai ciri2 kebapaan dan aku sangat bersyukur memiliki seseorang itu sebagai bapa kepada anak-anak aku .. thank you for everything, dear husband .. anak2 for sure love you sooo much .. :-) "


lps lunch makan kek kat rumah ... then lps asar, lagi sekali kuar gi bandar .. kali nih gi ngan hubby and anak2 .. memula gi makan roti bakar kat raiway coffee yg glemer tuh .. penuh giler kedai tuh ... aku just order roti keping ngan pau tuna .. then kiterang menuju ke Kluang Mall ... baru few months bukak mall nih .. sebelum nih kat kluang cuma ada BCB plaza ..then after tht ada lah kluang parade .. now semakin byk tmpt nk melapak kat sini .. zaman aku sekolah kat sini dulu tader pon tmpt melepak hiksss ...


actually aku dok mencarik tempat nasik goreng ayam yang sangat feveret masa skolah dulu .. wajib pekena tuh kalau outing .. kalau tak turn boys outing pon kirim jugak jadik 'hasil' huhuhu .. tapi dh byk berubah kawasan tuh so tatau which one the kedai .. uhhuh ..


now nih isnin, aku still kat kluang cuti .. jap lagi nak carik klinik gigi .. dah few weeks menderita sakit gigi geraham adeeiii ..


ok itu jek lah update kali ni. now aku dh tatau apalah yg nk ditulis kat blog .. takkan nak tulis pasal world cup kan?? hampeh satu pon aku tak tgk .. tatau langsung sapa player hensem kali nih.. hohoho ..

ok dah lah .. daaaa

2 comments:

  1. Anonymous10:56 pm

    salam...hai fara, ni naniz..aku kat kluang...dah jumpa lom kedai nasi goreng 'hasil' wajib dulu....kalo la nasi greng yg sama ko cari, try kat kaw. tpt bus ekspress lama (dulu la.still kat coronationnye tpt)...camne nak explain ek...tpt kedai mkn cine still ada lg tp yg melayu dah kumpul stmpat..ingat lg kan muka pakcik nsi greng tuh...

    ReplyDelete
  2. oh ada lagi ehhh.. ok thanks naniz, kang aku call ko jek kalau gi balik kluang .. ko kasik la phone number.. ker ada kat fb?

    ReplyDelete

Popular Posts