Tuesday 13 April 2010

Monday's Update

Weekend was quite gloomy for me. Mood memang sangat hampeh. Saturday morning sampai ke afternoon we just stayed home. Thank God ada anak-anak yang menjadi penghibur.. ego pun rendah sikit bila anak2 ada .. Alhamdulillah ..

Thank God juga my sis called and invited us for BBQ session at her place. Everybody in family of my side were there ..except for Ana who couldnt join sbb dia ada event at her school. Kesian dia mesti dia nangis sbb tak dapek nak makan lamb tapi dia feveret ayam .. huhuhu ..


Sunday, bawak anak2 gi potong rambut .. and aku decide utk potong rambut jugak. lps tuh gi beli aircond utk bilik Lydia .. after tht beli plak double decker bed utk bilik Lydia jugak ..tp semua nya bayar jek barang hantar next week. Then ke carrefour .. tak beli apa2 pun ..


Today morning pun mood aku masih weng. So sampai je ofis ala2 muka seposen. Kak Haniza from HR came to my desk and thank God, from her i got this info.. actually nursing room is available kat level 2. ada bed and fridge lagi dalam tuh .. suddenly mood aku berubah .. then kak haniza kata, bed maybe dorang dah remove sbb dorang dpt tangkap cleaner dok melepak tido2 dalam tuh .. hmm aku tak kisah lah .. bed aku tak mintak .. asalkan ada bilik yg ada power point, thats more than enough!


dan yg lebih syiok, dia bgtau kat my floor pun ada room yang boleh i guna utk pumping. small room with a chair and power point. itu adalah sangat sangat sangat mengujakan! dia kata solat pun kat situ je .. easier and sangat jimat masa ..


sbb tadi dah jimat masa (normally aku amik masa 30 mins utk pam da berjalan pergi balik ke surau basement, tadi just 15 mins .. esok bila aku bawak my dual electric pump, insya Allah lagi cepat habis maybe 10 mins je..mudah mudahan lahh) ...


so tadi lunch hour aku panjang sket :-) and sbb mood aku baek sangat2 .. aku terasa nak jalan jauh2 .. lunch sorang2 tapi jauh2 .. so aku jalan sampai ke LRT station .. and mcm atomatik, terus ke ampang park ..hmmmm ...


start from tomoro, insya Allah boleh lah wat 3 kali sehari mcm yg aku memula plan :-)
ops, itu lah update pasal BF ekekekke.. agaknyer aku nih nk kena bukak blog tajuknyer 'Fara on the pump'?? baru la boleh lawan 'Deo on the run' kehkehkeh!

dah la dah ngantuk ..

daa!

6 comments:

  1. huh kak fara g amp park apsal xroger kitaorg?!yennadeiiii..next time roger eh!:)

    ReplyDelete
  2. wakahkah..fara on the pump!!!

    ReplyDelete
  3. Ekekeke "Fara On the Pump" katanya... kalau nak lawan aku, kena kasi details sikit, berapa kelajuan mengepam, berapa jumlah yang telah dipam semua tu. Heheheh

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:48 pm

    HI,

    Saya takde blog tapi suka blog hopping hehehe... Normally jadik silent reader jer.

    susuibu.com tu pun tak pernah pun tinggal komen cuma baca forum jer utk 'naikkan semangat' + tambah info...

    ReplyDelete
  5. fuhh jauhnyer bejalan sampai ampang park tak habaq pon kat kami!

    tapik lawak ah fara on the pump. teruja gak nih baca kak fara punyer smangat mengepump. bes lah opis ada sediakan facility camtuh. tau jelah kat opis sini fridge pon takde

    ReplyDelete
  6. nasib baik ler tak kena mcm aku dulu, pakai pump tangan jer, lenguh wehh...1 btl susu 1/2jam tau hehehe

    ReplyDelete

Popular Posts