Monday 29 March 2010

Monday - 1st day without fahren by my side


Fahren start aku hantar ke nursery dgn idlan dan lydia.. Aku paling rindu is idlan.. Maybe sbb selalu dia ada dan mulut dia yg keletah tu tak pernah diam...td pg masa hntr diorang,idlan paling teruk menangis..hmm sedih.. Hr ni gak 1st time aku bg susu EBM kat nursery and nampaknya be4 ni lum pernh ada wat camtu kat situ so aku kasik eksplen sket then esok aku nak nk kasik in printed n laminated letak dlm cooler bag :-) .. Now sbb rs sunyi kt umah, lps settle kat umah ngan settled pam susu, aku gi kedai kereta, ganti lampu depan n lampu brek yg dh x idop..lps ni ngat nk gi giant nk cr jus pegaga org kata bykkan susu on top of byk air masak nk kena minum..ok keta dh siap..bye!

2 comments:

  1. salam
    congrat fara
    Antara makanan untuk banyakkan susu ;-
    halba, radish, jantung pisang, pegaga,oat, betik muda (indian style)

    chaiyok Breasfeed
    if anything ko leh contact aku unt sharing info

    ReplyDelete
  2. IV, thanks for the tips! :D okeh aku akan refer ko anything bout BF ekekek

    ReplyDelete

Popular Posts