Saturday 7 November 2009

perlu risau tak ni?

beberapa weekend yang lepas, masa aku tgh leka peratikan anak2 aku bermain2 ngan cousin2 dorang kat rumah MIL .... aku perasan perbualan dorang,

Lydia, Aishah dan Zulaikha ... budak2 tuh sebaya, and kebetulan masing2 tgh kelek beg .. ntah beg apa2 je pun jadik le utk dorag wat main berangan2 ...

aishah, membawa beg laptop aku,

"oklah, saya nak pegi sekolah naik bas, saya pergi dulu yerr"

kemudian adiknya Zulaikha sambil membawa beg apa apa aku aku perasan plak ..

"Saya pun nak pergi sekolah, tapi saya nak naik van ...."

dan datang Lydia, dengan gaya lenggang lenggok, bawak handbag aku digalas kat bahu, pastu satu lagi paper bag kat tangan


"Saya tak nak lah pegi sekolah, saya nak PERGI SHOPPING ..."


Aku confuse.

12 comments:

  1. hahahaahaahahahaha!! pengaruh maknya lah tu!

    ReplyDelete
  2. wahahahahahaha mmg ikot pangai kak fara lar tueee

    ReplyDelete
  3. hahaa... comel giler lydia... mmg perempuan sejati. i likeeee... ;-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous6:01 pm

    hahahaha aunty lap u lah lydia.... amik jadi menantu boleh mak nyerrr

    ReplyDelete
  5. Anonymous6:03 pm

    lupa lak letak nama tadi...aku lak yg excited wakakaka

    arc

    ReplyDelete
  6. ahahahahaha lydia lydia...mana xtumpah nyer kuah kalau x ke nasik kan..hikhikhik

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:58 am

    Hahahahah ... kuah mang kena tumpah kat nasi .. no kuminn .. mang lawak laa lydia nih .. kerlllazzz .. hehehe

    KM

    ReplyDelete
  8. haha.. x perlu risau kut.. tulen bang!! wakkaka

    ReplyDelete
  9. kihkih.. shopping is good for health.. part of exercise haha.. ko kena galakkan lagi tu.. wat marathon shopping lak

    ReplyDelete
  10. aku suke cita2 lydia! hahahaha

    ReplyDelete

Popular Posts