Tuesday 9 December 2008

Award

Award from Soul (aku teragak2 nak accept ni sbb original award nih dtg dr blog spanish ke France eh bahasa tu? ..hiks, buta foreign language .. tamil je aku tau..

aku ala2 tak paham apakah makna nya, and picca plak ala2 angle gitu kan .. takut jek kot something to do with cristianity ker kan) .. wakaka Sol, jgn mar arr .. ko tau le aku kan sokmo gini.. tapi, aku tgk bebetul, barutau its about creativity gak la kan .. apa2 pon sebabnye, aku accept jua sbb aku appreciate mmuahahahah! kang majuk plak bakal pengantin ... Thanks Soul!!!! ishh dah le yg Shara tag pon aku x buat ... nasib baik Shara tak marah and tetap kasik sourvenir dari Iceland .. Thanks Shara ... skarang peti sejuk ku lebih berseri dgn kehadiran sourvenir ko ittew! hiks!

Ok, back to the award lah ... nih rules bila dapat award.. apa kes nk dpt award pon kena ada rules bagai .. apo nk buek, dah gini rules dia, ye dak? its rather fun dowh!

Rules of the award are:

1. Show the award.
2. The name of the person who gave it to you and a link back to their blog.
3. Pick 5 blogs you think deserve this award for: creativity, design, interesting material and their contribution/participation to the blog community.
4. List the author’s name and link to their blog.
5. Leave a message on the blogs of those you’ve selected.Link back to the original Arte y Pico BLOG, so all will know the origin of the award.

My nominations are:

1. Delinn @ http://my-ramblings-la@blogspot.com
2. Zatil @ http://together-gather.blogspot.com
3. Yam @ http://kiahronggeng.blogspot.com
4. Royce @ http://royce4040.blogspot.com
5. Deo @ http://adasaje.blogspot.com

Aku kasik award ni bukan simply kasik2 sajork okayy ... aku kasik sbb blog2 ni, salu jek mengisi kekosongan dan memeriahkan hari2 aku cewahhh .... sbb ada yg unik (royce) , ada yg salu update ngabn cerita2 yg meriah dan terkini (delinn) , ada yg citer with info (zatil) ada yg sinis+lawak as in mmg dia tau entry dia gitu (deo), ada yg lawak sbb dia tatau dia buat lawak, tapi lawak pada aku (jeling yam) .... ada banyak lagi blog2 lain .. tapi buat masa ini, ni lah dulu ... ahakss .. kalau dorang dah tak berapa nak update, baru le aku tukar plak ... Sekian ...


Masey!!!!!


3 comments:

  1. Lihat lah donia....mak menang award..!!!!![menang ke?]


    thanks farah!!!!

    ReplyDelete
  2. hahahaha aiseymannn, apasal yam dulu dapat kasi speech nih?? *mode jeling yam*

    Anyway, wahhh sudah cantik, pink lagi!

    ReplyDelete
  3. At first aku ingat dah salah blog...yela tetiba jer kan. Beberapa tahun sekali tukar pe salahnyer....buatkan satu utk aku..

    ReplyDelete

Popular Posts