Saturday 29 November 2008

Citer pasal Weekend lepas

Lama aku bukak window nk create post nih, tapi tak jugak mula mengupdate. Tatau apasal lately rasa mcm tak ada feel nak update. Cerita tu ada je benonya ... tapi just that the feel tuh tak mai ... tapi, hari ni, pagi2 buta ni, seawal 5.45 AM di hari Sabtu ni, aku update lah jugak ... semata-mata aku nak buktikan kat Angah, yang aku update lebih frequent dari dia .. ngeh ngeh ngehhh!!!


Cepat sangat masa berlalu, dont you think so? Aku rasa mcm baru je Isnin, ni dah Sabtu balik ... This week is quite an eventful week for me. At work, mmg busy sokmo. Minggu ni je, Dah 2 hari bila datang office terus khusyuk buat kerja .. semata2 sebab ada problem. dah 3 hari production data is not being populated from base table to report table. So, datang je,kena populate manually .. and then, yang lemah tu, kena re-schedule balik all the reports sbb yg auto reschedule tu tak valid. Tapi, alah bisa tegal biasa ... Alhamdulillah, tak de la issue2 yg major ... Insya Allah.


Last weekend (see? aku baru nak bukak citer pasal last weekend) ... anak buah aku, Iman dan Nazmi selamat dah berkhatan. Cuti sekolah kan ... Iman khatan hari Ahad, so SAbtu malam tu, kakak aku buat kenduri dan majlis khatam Al-Quran sekali. Aku rasa syok sebab semua family aku ada .. kebetulah pulak, anak buah aku Ana yg susah beno nk cuti tu ada sekali. Dah lama x jumpa Ana .. raya hari tu pun, aku balik dia dah start kerja.


Aseh pulak, anak buah aku yg sulong tu ... sejak dah mula dia punya placement kat hospital kangar, pun dah susah aku nak jumpa. Hmmm.. dah besar2 anak buah aku, kan? aku siap cakap ngan kakak sulong aku, tak sabo nk tgk Aseh/ana kawen wakakakka!!!!


Meh le aku upload pic2 masa majlis khatam tersebut ... Tahniah utk Muhammad Faizrul Iman ...


Ana dengan sepupu2nyer


Idlan
Ana, Aseh, idlan, aku
Iman

Tu kek oren angah ... sedaaap!!

4 comments:

  1. Anonymous11:54 am

    meriah nyer khatan!!...siap ada pelamin lagik hehe.pelamin ke tu??

    zaza.

    ReplyDelete
  2. Anonymous5:59 pm

    Fara...
    masa malas tu, letak jer gambar sicilik dua tu...suka tengok!!
    Kalau nak tunggu angah apdet...kena bagi dia "meroyan"...heehe
    Wakame

    ReplyDelete
  3. bes tuh...meriah sungguh majlis berkhatan!

    ReplyDelete
  4. iman dah besar....mcm lain jer biler aku tgk dia

    ReplyDelete

Popular Posts