Friday 18 May 2007

Suluhkan Sinar

Malam tadi, aku sampai je rumah, as usual tgk kat inbox ada jek kertas2 iklan tuh .. tapi aku mmg rajin ambik n baca ... sbb aku suka tgk iklan... huhuhu ...tetiba terpandang ler iklan tuh dia kata promosi streamix .. aku dah cebik muka, kata dalam hati ngarut le ni, takder phone line leh plak nak promote streamix .. panas hati le ni... tapi still aku belek gak le iklan tu ... pastu aku rasa teruja plak sebab dia kata telekom akan bukak booth kat taman permainan kawasan perumahan aku tu ... YES! start petang ni, sampai Ahad .. aku kemain senyum lagik .. mintak2 ler ada secebis harapan utk aku dpt line kat rumah ... wakkakaka! i ols tak sabar nak update blog hari2 mcm delinn tu uols!

uols doakan la ok?

3 comments:

  1. ha, esok2 kalau dah ada tu, jgn lak ngengada tak update lak ye!

    i ols doakan cepat2 le dpat stimix tu!!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:02 am

    haahahahahha

    i ols doakan jugak yewww. Dan i ols boleh bayangkan muka u ols yg penuh pengharapan ittew. Bersinar2 yewww hahahaha

    DeLinn

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:04 pm

    dah le, citer lain la pulak

    DeLinn

    ReplyDelete

Popular Posts